Net-Safe - Not-Safe.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
stellajakobsen
Posts: 45
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:21

Net-Safe - Not-Safe.

Post by stellajakobsen »

Du er hermed bannet fra Heste-Nettet frem til d. 10/4-2008. Efter denne dato er du velkommen til at henvende dig til os igen, hvis du fremover ønsker at overholde vores adfærdsregler og henstillinger. Du bedes inkludere denne besked i din henvendelse.

Begrundelsen for din banning er:
Du har valgt at ignorere din advarsel fra 8/3 og har dd. igen ageret talerør for en bannet bruger

Med venlig hilsen
Heste-Nettet



øhhhh oki.. har nu ikke skrevet for nogen idag...
Hilsen stella jakobsen
mor til oliver f
User avatar
stellajakobsen
Posts: 45
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:21

Net-Safe - Not-Safe.

Post by stellajakobsen »

svarede dette, så ser vi om jeg får svar igen...

Undskyld mig... men jeg har ikke leget talerør for nogen idag... de spørgsmål jeg har stilt til jer idag, er helt fra mig selv.... ingen har bedt mig stille dem, så kan overhovedet ikke se at jeg har brudt jeres regler, bare fordi i ikke gider at svare på mine spørgsmål.... man har vel lov at stille spørgsmål eller er det også forbudt nu??????
Hilsen stella jakobsen
mor til oliver f
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Net-Safe - Not-Safe.

Post by KatieKat »

Det ender med at der slet ikke er nogen brugere tilbage derinde.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Net-Safe - Not-Safe.

Post by annetteB »

[quote:5db3c14a8e]afvide[/quote:5db3c14a8e]

Åh, nej Stella: dét ikke-ord må du altså ikke skrive!
:lea:

Jeg får kløende eksem indeni af den slags!
Det hedder altså AT vide.
*smiley der kradser sig*

Det eneste sted man uden at blive idømt 100 linjers staveord af Grammatikpolitiet må skrive nogetsomhelst der bare ligner afvide er, når man gør noget uafvidende om konsekvensen heraf.
:lol:

Med hensyn til emnet i tråden så falder følgende talemåde mig af en eller anden grund i hu, når talen falder på HN's ledelse og (især) moderation: [b:5db3c14a8e]Der er intet så fuldkomment som fuldkommen idioti.[/b:5db3c14a8e]
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
stellajakobsen
Posts: 45
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:21

Net-Safe - Not-Safe.

Post by stellajakobsen »

hehe atengstedt... det må være det nordjyske der kommer op i mig når jeg skriver afvide... hehe

lol god talemåde... passer ret godt...
Hilsen stella jakobsen
mor til oliver f
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Net-Safe - Not-Safe.

Post by Camilla... »

[quote:db8534952e]Der er intet så fuldkomment som fuldkommen idioti = HN's mod og ledels [/quote:db8534952e]

Gad vide om man ville blive bannet for at have det i sin signatur på HN ?
:viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben:

Nu læste jeg tråden inden den blev slettet. Gad vide om det er Zanne og mig, de mener du har ageret talerør for ?

Camilla
God d
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Net-Safe - Not-Safe.

Post by Birgittekw »

Jeg er ikke bannet, og er flintrene ligeglad om jeg bliver det...........så har nogen brug for et "talerør" til HN, er jeg, og min bruger til rådighed........

Birgitte
Birgitte



M
User avatar
stellajakobsen
Posts: 45
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:21

Net-Safe - Not-Safe.

Post by stellajakobsen »

fik hurtigt svar....

Du må stille alle de spørgsmål du overhovedet orker, men du kan ikke forvente, at vi alle sidder på spring 24/7/365 for at få lov til at svare på dem.

det var så svaret....

camilla ja tror det faktisk...
Hilsen stella jakobsen
mor til oliver f
User avatar
stellajakobsen
Posts: 45
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:21

Net-Safe - Not-Safe.

Post by stellajakobsen »

så spurgte dem igen om hvorfor jeg så var blevet banned for at stille spørgsmål, som var skrevet med mine egne hænder på mit eget tastatur...
Hilsen stella jakobsen
mor til oliver f
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Net-Safe - Not-Safe.

Post by Tigerbaby »

Nu har jeg fundet begrundelsen for min banning og tidsperioden. Der står at det er forbudt at agere talerør for en anden person, lige meget om den person har eller ikke har en bruger på hn..

Så du er vel, ligesom jeg, blevet bannet fordi de har læst herinde at en anden er kommet med ideen til dele af det indlæg vi har skrevet derinde...

Gad vide om det med talerør kun gælder hvis det er noget negativt om hn... Eller om det også gælder hvis man på en andens vegne spørger om en opskrift til citronfromage, eller hvor man kan købe nogle herre fede ridebukser...
Post Reply