så kom jeg også hertil

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Line_Calano
Posts: 669
Joined: Mon 3. Mar 2008 02:14

så kom jeg også hertil

Post by Line_Calano »

Tjah, så prøver vi lykken endnu en gang, denne gang håber vi på ikke at falde over alt for meget begrensing i ytringsfriheden samt religionskrige og jihaad. tid får dog vise hvordan det står til.

Nogle af jer kender mig nok, andre måske ikke.
men jeg håber da jeg vender mig til dette nye forum. iøvrigt i den fantastiske brune nuance.
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

så kom jeg også hertil

Post by spender »

Tiiteluuu, hej med dig. Jeg ved godt hvem du eeeeeer. Nu er jeg jo også blot en spire herinde, men her virker rart og personligt- det er meget hyggeligt.

Har ingen beviser for at der skulle herske jihad herinde, men hvem har brug for beviser hvis bare man har bomber? Eller... øøhm.. Tror religionen herinde er fjol og spas samt mad. Med mulighed for at være seriøs når snakken er seriøs.

Velkommen :D
Pr
jara23
Posts: 38
Joined: Fri 29. Feb 2008 21:53

så kom jeg også hertil

Post by jara23 »

jamen velkommen til. Er ikke helt sikker på jeg ved hvem du er. Er også nyankommen men synes her virker hyggeligt :mikkel:

Og så er her de fedeste smilier :loner:
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

så kom jeg også hertil

Post by Ms Strangefield »

Harj Line_Calano!!!

:ninie:


Lene - nu med nyt job
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
Lone

så kom jeg også hertil

Post by Lone »

Religion herinde er skam ofte emne for mangen en alvorlig diskussion - men ingen jihad!

Men der er vist ikke mange emner, som vi er for berøringsangste til at diskutere - herretrusser og hvad det medfører, kristendom versus ateisme - der er ingen ende på det.

Og jo - ytringsfrihed den er her.
Faktisk var det derfor vi startede strigler i for 3 år siden - vi ville bevise, at vi kunne lave et forum uden moderation og med fuld ytringsfrihed indenfor lovens rammer.
Og til dato har vi bevist, at det kan man.
Lone

så kom jeg også hertil

Post by Lone »

Og jo - så er der enkelt madfanatikere - for hvem mad er religion....de kan fylde meget - både på den ene og den anden måde :hhansen: ( tag, den - ) og de tilbeder vistnok ham der Jamie Et-eller -andet.

Nogle af os arbejder, indtil videre forgæves, på at omvende dem i deres stadige trang til missionering....
aribeth

så kom jeg også hertil

Post by aribeth »

hej og velkommen til...Lone har sagt mangt et sandt ord, dog har hun bevist at hun intet ved om mad endnu en gang :lea: vi madfanatikere tilbeder ikke Jamie Oliver.... vi ønsker blot at vores mad som minimum er aet og klappet inden det bliver slået ihjel. :linski:

Katrine
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

så kom jeg også hertil

Post by spender »

Det vigtigste at vide om mad er hvor den skal ind, og at gratis mad er god mad (som regel- min papmors er undtagelsen).

Kommer du og klapper mine gulerødder inden de skal op af jorden Katrine? så tror jeg de bliver glade
Pr
aribeth

så kom jeg også hertil

Post by aribeth »

gulerødder skal synges for når de hives op af jorden... og hvis ikke de er blevet vandet med helligt vand og jorden er blevet kysset inden de blev sået... så er de kede af det og smager ganske hæsligt!!

Katrine
Lone

så kom jeg også hertil

Post by Lone »

Hvorfor troede jeg han hed Olivier?

Eller er det en anden?

Hor er jeg dog skrækkeligt uvidende.....

Skal man så også tilbede kaffen inden man hælder den i halsen?

Iøvrigt har jeg bemærket at i madfanatikere spiser ganske meget kage og slik - eller I snakker ihvertfald ofte om det.
Er der en sammenhæng dér?
Post Reply