Billederedigering

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
kjpaddy
Posts: 29
Joined: Wed 4. Jul 2007 20:00

Billederedigering

Post by kjpaddy »

Er der nogen af Jer super-fantastiske-striglemennesker der kan hjælpe mig med at redigere dette billede af Paddy? Jeg kunne godt tænke mig at få fjernet den lysende prik i hans øje, og har prøvet via Photofiltre, men da jeg absolut ikke er super-bruger, går det ikke helt godt :brok:

[img:a238899935]http://i194.photobucket.com/albums/z1/kjpaddy/Paddy010308-1.jpg[/img:a238899935]
Hilsen Kirsten
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Billederedigering

Post by annetteB »

Du kan enten downloade picasa og prøve med deres "fjern røde øjne funktion" - eller osse kan du kopiere billedet over i paint og så farvelægge den lyse plet "i hånden". Jeg prøvede lige sidstnævnte for at se hvor godt resultatet blev (sidder ved en computer uden picasa) og det blev faktisk rigtig godt og tog under 2 minutter.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
kjpaddy
Posts: 29
Joined: Wed 4. Jul 2007 20:00

Billederedigering

Post by kjpaddy »

Jeg har liget prøvet "fjern røde øjne funktionen, men det sker der ikke rigtigt noget ved, så nu vil jeg prøve det andet forslag.
Hilsen Kirsten
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Billederedigering

Post by HHansen »

Rød øje funktionen virker sjældent på heste, for de har jo ikke røde øjne på billederne - og den funktion virker faktisk ved at den skifter rød ud med sort..

Så du må gøre det manuelt, forstør billedet op og farv det sort..

Og vis os lige resultatet heidio
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Billederedigering

Post by Skjold (Tidl. SL) »

[img:e7439148e4]http://i35.photobucket.com/albums/d158/stlian87/Paddy010308-1.jpg[/img:e7439148e4]
/SL
kjpaddy
Posts: 29
Joined: Wed 4. Jul 2007 20:00

Billederedigering

Post by kjpaddy »

Tusind tak for hjælpen, jeg kunne heller ikke finde ud af det på den anden måde, så dejligt at kunne få hjælp
Hilsen Kirsten
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Billederedigering

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jeg mente det var synd at farve øjet helt sort - det så helt "dødt" ud...men kan godt gøre det, hvis du gerne vil have det..
/SL
Post Reply