Forelsket og meget forvirret.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
sugarpop
Posts: 196
Joined: Sat 21. Oct 2006 17:33

Forelsket og meget forvirret.

Post by sugarpop »

Der er jo nok nogen der husker min tråd fra før jul, hvor jeg skrev noget om en jeg arbejder sammen med og havde lidt kørende med, selv om han er gift. (fy fy karina)

Jeg fik mig jo taget sammen til at tage snakken med børnenes far der 1. juledag og gjort det helt forbi imellem os (Rent proforma det sidste ½ år) og har boet hver for sig i 1½ år.

Det går stadig godt og han har børnene lige meget nu som før og vi kan satdig snakke godt sammen.

Ham fra arbejdet har jeg gjort det helt forbi med og han har forstået det, at vi nu ikke er andet end almindelige kollegaer. (Er også stadig godt venner og snakker sammen hver dag ude på arbejdet, men det har hjulpet en del med de spark jeg fik herinde fra, om at stoppe det og komme videre) og det har jeg så gjort.

Og en jeg skrev lidt med på nettet, er gået ud i sig selv igen, da jeg havde fortalt ham mange gange at jeg ikke var på udkig efter noget pt. Han virkede til at kunne forstå det, men åbenbart ikke helt alligevel.

SÅ nu er jeg bare mig selv og nyder det faktisk, at der ikke er nogen der holder mig fast (ikke forstået på den måde at jeg vil på jagt eller gøre noget vildt) men bare det at jeg er fri.. Og nu kan nyde singellivet, sammen med mine børn, dyr og arbejde.
Mange minimule hilsner

Karina

Hvorfor se sig sur p
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Forelsket og meget forvirret.

Post by KatieKat »

Det var rart at høre at det hele kører Karina. Du tog den rigtige beslutning, men det er du vel ikke i tvivl om...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
sugarpop
Posts: 196
Joined: Sat 21. Oct 2006 17:33

Forelsket og meget forvirret.

Post by sugarpop »

nej det er jeg bestemt ikke i tvivl om nu, det har lettet meget på både samvittigheden og arbejdet som sådan. At man ikke hele tiden skal gå og passe på, men bare koncentrere sig mere om arbejdet.
Mange minimule hilsner

Karina

Hvorfor se sig sur p
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Forelsket og meget forvirret.

Post by annetteB »

[quote:7fca63f12b]SÅ nu er jeg bare mig selv og nyder det faktisk, at der ikke er nogen der holder mig fast (ikke forstået på den måde at jeg vil på jagt eller gøre noget vildt) men bare det at jeg er fri.. Og nu kan nyde singellivet, sammen med mine børn, dyr og arbejde.[/quote:7fca63f12b]

Ih, det lyder som om du gjorde det HELT rigtige valg og nu nyder frugterne heraf! Tillykke med det!
:jeanie:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Forelsket og meget forvirret.

Post by Glory »

Godt for dig Sugarpop :tommelop: :tommelop: :tommelop:

Pia
User avatar
Kiki
Posts: 73
Joined: Wed 12. Sep 2007 00:34

Forelsket og meget forvirret.

Post by Kiki »

Det er dejligt at være single, den frihed man har er fantastisk.

Nu har jeg ikke brugt dette forum specielt meget, så har ikke set din anden tråd. Men har den evt. også været på HN? Synes det lyder meget bekendt.

Det er dog rigtig flot at du har brudt med den gifte mand. Det er da opskriften på at få sig selv såret. Som du selv er inde på er den dårlige samvittighed lettet og du kan fokucere mere på dit job.
Det er utrolig flot at du indså at sådan et forhold ikke ville være godt for dig.

Så nyd dit singleliv og jeg er sikker på at vi singler en dag nok skal møde ham som passer til os. Men i mellem tiden, så må man jo nyde den ekstra frihed og de glæder singlelivet bringer med sig.

Lidt jagt er jo ikke forbudt, så afsted med dig hvis du føler for det.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Forelsket og meget forvirret.

Post by CXEC »

Godt gået Sugarpop! Hold fast i den holdning. OG ja, nu kan du jo jage andre steder! :linski:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Birgitte(kw)
Posts: 206
Joined: Sat 25. Feb 2006 13:05

Forelsket og meget forvirret.

Post by Birgitte(kw) »

Flot....og dejligt at du er landet på benene.

At tage så stor en beslutning, kan på det nærmeste gøre en helt euforisk, sådan har jeg selv oplevet det.

Tilykke med dit nye liv........

Birgitte
User avatar
sugarpop
Posts: 196
Joined: Sat 21. Oct 2006 17:33

Forelsket og meget forvirret.

Post by sugarpop »

takker alle for de søde ord.

Lidt opdatering. Jeg er stadig singel og nyder livet, uden alt det der udnødvendige stress det gav, og følelserne er også kommet helt på plads. Så der er stadig ingen løse tråde der skal tænkes på.

Og imorgen skal jeg med 25-30 mennesker i byen, en masse fra en anden side på nettet, så må vi jo se hvad der sker..

Og jo, den samme tråd har været på HN...
Mange minimule hilsner

Karina

Hvorfor se sig sur p
Post Reply