Hvordan man fordriver søndagskedsomhed

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Hvordan man fordriver søndagskedsomhed

Post by HeidiO »

Vi sov længe idag, men da vi havde spist morgenmad kunne jeg mærke rastløsheden melde sig, sammen med et akut anfald af sverigeskuller.

Vi måtte simpelthen en tur til Sverige idag, så vi har været i Malmö.
Det var lige hvad jeg trængte til, at savle hos Hööks og slendre rundt i et butikscenter.
Det var hyggeligt og vi blev ikke ruinerede af impulskøb hos Hööks, det eneste jeg kom ud med var en halebeskytter, så bøffen ikke gnubber halen af i traileren.

I øvrigt, så er jeg lidt forarget over at prisen i danske og svenske er helt ens hos Hööks, så der er 20% at spare ved at køre over broen. Det kan godt betale sig hvis man skal købe dyre ting.

Efter nogle timer var vi havde vi set det vi ville i Sverige og så gik turen tilbage over broen til Amager, hvor jeg er vokset op. Vi var nede og se vores gamle hus :tommelned: det ser godt nok trist og misligholdt ud nu.

Bagefter var vi en tur ude af Tømmerupvej, hvor hestene boede dengang. Intet er ændret, der er stadig mudder i større mængder i langt de fleste folde. Hvor er jeg glad for at vi ikke har sådanne folde her.

Alt i alt, en rigtig hyggelig dag, det trængte jeg til, bare ved tanken om i morgen:
Der flytter vi fra 1 og 2-mandskontorer til storkontorer på arbejdet, jeg er godt nok spændt på hvordan det bliver at skulle sidde sådan fremover.
Heidi
Post Reply