måtte lige

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

måtte lige

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Det er faktisk sørgerligt det her..synes jeg.
/SL
Birgitte(kw)
Posts: 206
Joined: Sat 25. Feb 2006 13:05

måtte lige

Post by Birgitte(kw) »

Ja Katrine, jeg er så ganske enig............

Og ja et dejligt citat, synd det ikke indgård i almen daglig tankegang............Det kunne sikkert ha' sparet verden for indtil flere krige................[quote:9f007168d1]man har ytringsret, ikke ytringspligt [/quote:9f007168d1]

Birgitte
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

måtte lige

Post by Tigerbaby »

Suk.

Om jeg fatter hvorfor tråde gang på gang skal udvikle sig til den her slags.

Bah, find dog på noget nyt!?
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

måtte lige

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Det er det jeg mener, Tigerbaby.

Når tråde udvikler sig sådan her, har man ikke bare nået bunden af havet - man er også begyndt at grave.
/SL
User avatar
Me2
Posts: 608
Joined: Fri 18. Nov 2005 01:00

måtte lige

Post by Me2 »

[quote:c92e07da52="Jillow"], for du er her også, sgu da ligefør der er gået hestefolket.dk i strigler med at smide om sig med div. ting og brugere udvandre, pga. koks i kulisserne og personlige fnidder fnadder... HURRA for internettet og fora!!...[/quote:c92e07da52]
Hvor er det fedt at du altid kan finde så gode kommentarer Jill.
Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen.

Citat: Peter Plys
User avatar
Pilevadgaard
Posts: 464
Joined: Sun 18. Nov 2007 22:14

måtte lige

Post by Pilevadgaard »

Smil... Tror nu stadigt er langt mere aktivitet på Hf... end på VH ... som godt nok er som en ekkodal...
Birgitte(kw)
Posts: 206
Joined: Sat 25. Feb 2006 13:05

måtte lige

Post by Birgitte(kw) »

Ja det er sørgeligt når tråde ender sådan her........men måske er der en årsag til det..........

Birgitte
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

måtte lige

Post by Tigerbaby »

Årsag? Hvad skulle den være? At folk keder sig? At folk pisker en unødvendig og ubehagelig stemning op? At folk skal have afløb for nogle indestængte aggressioner?

Prøv at læse det første indlæg en gang til! Om jeg fatter hvordan en personlig hilsen/velkomst kan blive til endnu et flere sider langt angreb fra alle sider.

Ejh, hvor synes jeg bare I alle opfører jeg nederen!
Birgitte(kw)
Posts: 206
Joined: Sat 25. Feb 2006 13:05

måtte lige

Post by Birgitte(kw) »

Det er du velkommen til til at mene, det værste er du har ret.

Jeg fatter heller ikke hvorfor vi lader jillow virke som en rød klud på en del af os...........og jeg gider ikke en gang bortforklare det.

Men det gør hun.......så må I, der finder det for ubehageligt, lade være med at læse de tråde hvor I kan se det går galt..............

Men jeg kan garentere dig, det ikke handler om indestængt noget som helst............

Venligst

Birgitte
User avatar
zirkus
Posts: 48
Joined: Sun 7. Jan 2007 13:43

måtte lige

Post by zirkus »

Mi?

Mental Ignore. Den er god at kunne, svær ja, men rigtig god.
Post Reply