Så er jeg tilbage.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Så er jeg tilbage.

Post by Elsoma »

Jubiiiii,her er jeg igjen! :mrgreen:

Jeg har altså hatt riktig travelt en periode nu.

Først fikk min PC virus og var fuld af spyware.Brukte dager på at få den opp at køre igjen. ](*,)

Datteren har har redet undervisning 3 dage i ugen i det siste, så meget tid har gått der.
Så måtte hun gå kursus for ryttrlicens og der måtte jeg også være med p.g.a hennes alder.
Videre har jeg avviklet en weekend på hotell med mitt arbeide(kun hygge). :lol:
Videre har hun startet et stevne,flere kommer i nærmeste fremtid.

Datteren har så okkupert "puteren" ganske meget den siste tiden, dels til skolearbeide,men også til fornøyelser.
Hun har fått en "brevvenn" på msn. En pige på hennes alder som hun fikk kontakt med på HN.
Hun bruger også at "prate" med sin far via nett.

Og så var jeg riktig dum. :oops:
Jeg opprettet en profil på Farmerdating. Søgte etter venner og bekjente, da jeg tenkte at det kunne være hyggelig at få flere venner.
På en uge var der over 300 som hadde lest min profil og jeg fikk en mengde brev.
:shock:

Så måtte jeg da bruge en masse tid på at skrive pent tilbage.

Noen der har erfaring når det gjelder Farmerdating?

Hmmm, jeg burde nok ha holdt meg til jer på Strigler! :idea:

Og idag da jeg skulle ind her på Strigler så ville ikke siden komme opp.
Bare "fatal error" og "siden kan ikke vises". :cry:

Og en stor knus til jer som har kontaktet mig via mail og msn! Dere fikk meg virkelig til at forstå at det er her jeg hører til, og at noen har savnet meg også! =D>

Så Striglere,nu er jeg fryktelig tilbage! :twisted:

Og såsnart sneen forsvinner kommer jeg og Dieseldyret til Danmark,og da forventer jeg både en kaffekopp og en hyggesludder hos de af jer jeg finder på min ferd! :twisted: :twisted: :twisted:
Så nu er I advaret! [-X

Ellen
Kirsten Ø
Posts: 78
Joined: Tue 13. Dec 2005 22:11

Post by Kirsten Ø »

Hej igen - og en stor varm velkommen tilbage til dig. Det lyder som om du har haft hænderne så rigeligt fulde. :shock: :mrgreen: Så selv om du har været savnet herinde, har DU i hvert fald ikke haft tid til at gå og græde af savn ...

Nå, godt så... :wink:

Det bliver dejligt at læse indlæg fra dig igen
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Et stort velkommen tilbage herfra også =D>

Jeg havde faktisk spekuleret på om du var ok, da jeg pludselig opdagede at det var lææææænge siden vi havde hørt noget til dig.

Du må simpelthen købe en PC mere, så datteren ikke forhindrer dig i at være på Strigler :lol:

Der er altid kaffe til dig her i Tranbjerg hvis du kommer forbi :wink:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Ja, du skal også være MEGET velkommen her på byggepladsen. Kaffe kan vi altid klare...oftest med en KAGE til!
=D>

Dejligt at høre fra dig igen - godt, at det ikke var værre ting, der har brugt din tid.
:wink:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Jeanie

Post by Jeanie »

Hej Ellen

Godt at se dig tilbage her !! Har modtaget dit "vink", men ikke selv været ved computeren , da jeg har ligget i sengen !!... :( ...Men det er dejligt, at du giver lyd fra dig, vi skal snart have pludret lidt på Msn igen...men have god tid !! :D
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Sjovt: Jeg havde netop i dag tænkt på, at nu ville jeg sende dig en besked, for at høre hvor du var blevet af. Godt at du er tilbage. =D> =D> =D>
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Ja, jeg har sørme da også savnet dig, Ellen.

Godt du er tilbage :D

Farmerdating har jeg ingen erfaring med - god fornøjelse med det :lol:

Håber du finder en stor stærk bondemand, der kan tvære din eks-kæreste ud!! :twisted:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

:D

Jeg var nok litt optimist med hensyn til "tilbagekomsten", for nu har det allerede gått mange dager uden mig på Strigler igjen. :^o

Men jeg er da litt undskyldt, for det har været nogle gange jeg har prøvd,men ikke kommet ind på forum.

Kommer fint frem til forsiden,så kommer jeg ikke lengre. :evil:


Nu når jeg først er her, vil jeg da prale litt også! 8)

Datteren startet sitt andre dressurstevne på Nicki, og vant nu også! =D>

Jeg er riktig stolt, for hun har lagt ned MEGET arbeide i ponyen, og er virkelig strukturert og disiplinert når det gjelder ridningen.

Vi købte jo Nicki for et år siden som hyggepony/børnepony.Da var han 13, og hadde ikke blitt brukt på 8 mnd. Og han var FED. Vi fik ham billig, og købte ham fordi han hadde et riktig dejlig sind.
Vi hadde jo ikke planer om konkurenser,men sådan ble det.
Han går nu riktig godt i dressuren, og hun har også startet sprang på ham.
Og det går også riktig godt.

Ellers har vi nu fått riktig meget sne her, og nu har kulden kommet.

Idag var det -20, og det er koldt!
Dommeren ga dispansasjon for påklædningen på stevnet idag, så det var tykke jakker mm.
Stakkars dommer,det var nok en kold førnøyelse idag!
Hun fikk låne et varmt dekken med fleecefor for at holde varmen :wink:

Hestene fikk hvitt skjægg, og selv de brune så ud som skimler. :roll:

Imorgen er det så sprangstevne, så jeg håber temperaturen er litt bedre da.....

Nu må jeg lave litt mad,men kan hende jeg når at skrive litt mer senere idag.


Ellen :D
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Tillykke med datteren og Nickys præstationer =D>

Tænk at ride stævne i 20 minusgrader :shock:

JEG var blevet hjemme under dynen :oops:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply