Døde biler

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
aribeth

Døde biler

Post by aribeth »

Er der nogen der kan prøve at forklare mig hvorfor biler dør når de er i nærheden af mig??

inden for 14 dage - 3 uger er begge vores biler døde ..... den ene død på stedet ved mødet med en modkørende der syntes at den grønne fiat punto der kom imod hende, ja den skulle dø!!

Og nu i går.... jeg har vidst det skulle komme .... så dør spanden... min gamle citroen .... to måneder inden den skulle til syn går køleren... og den er ikke værd at koste godt og vel 10.000 i så den kan gå igennem syn.... så nu står vi helt og aldeles uden bil og det er sgu ikke så fedt når man bor på landet og den ene arbejder i Århus og den anden i Viborg....

Heldigvis kan manden tage toget til Århus hver morgen og jeg har så indtil videre kørt ham til toget og fortsat til Viborg... men nu kan vi jo ikke engang komme ned til stationen....

Er der en eller anden bilånd jeg har pisset af eller er jeg bare uheldig, eller er det bare de typiske sammenfald der altid sker... :shock:

Hilsen
Katrine

Arhh det bliver dyrt at skulle investere i to biler..... øv :evil: :evil:
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Post by Heidi »

der er bare noget med biler :twisted: det altid "driller" Det ofte dyre bekendtskaber, men vi kan jo ikke undvære dem

Min "stor bil" forsikring er lige steget 1600 kr. om året fordi en gammel stodder påkørte mig bagfra fordi han ikke holdt afstand. :twisted: :evil: og han havde den frækhed at stikke af.. gamle mænd med blød hat :twisted:

Min skøjte ( aka pis bilen) har være 2 gangen igennem syn uden at blive godkendt :twisted: Nu roder vi med udstødning igen ](*,)

Held og lykke med dine biler
Hilsen Heidi
Mettebo
Posts: 111
Joined: Wed 14. Dec 2005 08:00

Post by Mettebo »

Min Magda Mazda er også indkaldt til syn nu, og jeg leder højt og lavt efter en ny bil... Økonomien er til at bruge ca 12000 i indkøb, så skal finde en god en ;)

Jeg har ikke smadret mange, men de døer som regel ved syn...

Herman, totalsmadret pga en venstresvingende der mente han kunne køre igennem min bil der gerne ville lige ud :shock: (Nissan Sunny)

Adolf, død inden syn - min far havde ikke tid til at syne den, og en ældre bil kan ikke holde til at stå en vinter :( (Ford Orion)

Den lille grønne - død ved syn (Nissan Sunny)

Gustav - død ved syn (Nissan Sunny)

Sally - min mor købte den og den holdt til næste syn ved hende (Skoda Favorit)

Magda - dør ved dette syn (Mazda 323)


Men håber på at finde en bil i næste uge - der har min far nemlig tid til at hjælpe :)


Krydser fingre for at du hurtigt finder en god og først og fremmest stabil bil ;)
aribeth

Post by aribeth »

June: åh ja søen dernede... helle for ikke at ende i den.... :mrgreen:

Manden har leaset en dejlig og meget meget fiiinn bil gennem hans job... sådan en vil jeg gerne have, men vi har indtil videre bestemt os for at en dyr bil er det vi nøjes med (læs har råd til) og så køber vi en billigere bil også.

Jeg vil have Toyota sportsvan og det syntes manden også er en glimrende idé... så skal der bare findes en god en, der ikke har gået for langt og ikke koster aaaallllt for meget....

Og så vil vi have en fiat punto igen.... det er altså en dejlig lille bil syntes jeg :mrgreen:

Ja.... vil ha får sgu ingenting..... :roll:

Hilsen
Katrine
Post Reply