Heyho - ønsk mig tillykke

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Mettebo
Posts: 111
Joined: Wed 14. Dec 2005 08:00

Post by Mettebo »

*G* Den studsede jeg også over =D>


og så lige - lækker lækker lækker hest - kan godt forstå du måtte eje :D
karina82
Posts: 66
Joined: Tue 17. Jan 2006 00:49

Post by karina82 »

hvor i horsens er hun fra?
mvh

karina82

-den som ikke beg
Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

Karina: Vesterskovvej tror jeg vejen hedder - hvorfor, kender du den?

Nyt i sagen er, at min prægtige strigleopgave (dejligt udtryk :mrgreen: ) er gået glat igennem undersøgelse på Ansager, hun er fin og ren i røntgen.
Eneste bemærkning er en ulvetand, som så bare fjernes hvis det generer.

Hun hentes onsdag, så fra midten af næste uge, skal jeg til at lugte af hest igen :D :mrgreen: :P

Mvh Julie
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Post by Heidi »

Tillykke med den nye og meget smukke hest...
Dejligt at hun gik igennem dyrlæge tjekket =D>

Held og lykke i fremtiden, nu kan det kun gå frem ad.


Sukker og længes i stilhed over den lille katte misling der mangler hjem *SUUUUK*
Hilsen Heidi
PiaK

Post by PiaK »

[quote:ab3ba73bac="atengstedt"]Uh, ja - jeg har så RIIGELIGT med katte.
:lol:

Hvis man spørger Manden Min, så har jeg også riiigeligt med heste, hunde og børn.
:mrgreen:

...men dét betyder skam ikke, at der ikke er plads til en enkelt lille pletstribekat....eller bare en LILLE appaloosa (ikke meget over 155 cm) for den sag skyld!
:wink:[/quote:ab3ba73bac]

Ja, den kender jeg godt :lol:
Dog er der skåret drastisk ned på dyreholdet her i huset, faktisk har vi kun to katte tilbage :cry:
Men alle vores dyr var også blevet gamle, og så har tingene jo en ende :(

Men nu er de to katte altså begyndt at terrorisere hinanden, og jeg er ved at få SPAT! Oci provokerer Ingrid (Det hedder vores siamblanding :P altså) Og de holder et vældigt hus :roll:

De har ellers været sammen altid, så hvorfor de skal til at *fnidre* nu ved jeg ikke :roll:

Men Oci er jo vant til at ligge i fodenden, og være ret selvbestemmende, så jeg tvivler på hun ville kunne inordne sig under alle dine andre katte (Har I alle dem indenfor?!)

Kunne være jeg skulle sende hende til Skåne, med et frimærke i r*ven 8) :mrgreen:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

[quote:c77b014203](Har I alle dem indenfor?!) [/quote:c77b014203]

Nej, Kun Fersken er mere eller mindre en indekat - resten fodres indendørs et par gange om ugen, så de samtidig kan blive talt og checket for elendigheder. Ellers er de primært ude/stald/byggeplads/loft-katte.
(når vi har haft killinger, flytter både hunkat og afkom dog ind i fyrummet indtil de små er 5-6 uger gamle: så sluses de ud til de andre)

Alle der har katte burde bygge et hus, bare for at glæde deres firbenede venner: I ANER ikke hvor meget glæde de katte har af byggepladsen: løber på tagspær, gemmer sig i kasser, sover på store uformelige pakker med isoleringsmateriale, samt naturligvis "hjælper" med at male, slå søm i, holde målebåndet, tælle skruer og andre "nyttige" og ikke alt for støjende gøremål.
8)

-Ingen af dem vil dog hjælpe med at save ting på rundsaven (den HVÆSER!) eller puste ting rene med kompressoren (den SPRUTTER!)
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply