Skal vi stadig på travbanen

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Jeanie

Post by Jeanie »

Helle !! Vi mødes ved indgangen lige omkring kl 17, så kan vi gå ned til KØ først og afleverer de ting han skal have !

Dernæst kan vi så gå enten i Tutten eller restauranten og se noget løb !!

Jeg overnatter dog ikke alligevel, da jeg skal tidligt op lørdag !

Helle...tag lige godt med tøj på, det er sgu koldt at stå nede i stalden, og et par sko der tåler smuds .. :wink:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeg håber da I får en hyggelig tur :cry:

Jeg er indlagt, så jeg kommer ikke :^o

Jeg har fået lov at tage hjem her i eftermiddag, men skal stille på sygehuset igen i aften :?

Jeg har dels et megastort brok fra mit sidste kejsersnit og dels blindtarmsbetændelse. Begge dele gør ondt ad helvede til (det brød ud natten til tirsdag) :evil:

Nå - med lidt held er blindtarmsbetændelsen gået så meget i sig selv i morgen, at jeg bliver udskrevet rigtigt. Brokket skal opereres ved senere lejlighed.

Prøv lige at gætte om jeg hellere ville med på travbanen? :mrgreen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Stakkels stakkels dig Lone! :cry:

Gætter på du hellere ville med på travbanen, om så det var i snestorm, end du vil være indlagt og have ondt :wink:

Rigtig god bedring - vi skal nok sende dig en venlig tanke eller 2 i løbet af aftenen - så hvis du kan mærke nogen tænker på dig, så ved du hvem det er :D

Vi må jo lave en gentagelse engang hvor flere end Jeanie og jeg kan deltage.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

God bedring Lone !!..Ærgeligt at det lige skulle være nu.. :(

Nå men jeg er på vej ud af døren, mod Århus, for at mødes med "FLOKKEN" af strigler nemlig HelleH !! :wink:

Så til jer der kan tage [i:62f842ced5]Dantoto Racing live[/i:62f842ced5], og følger løbene fra JVB iaften, får nok fornøjelsen af at se Helle og Jeanie ( undertegnede)..stå og hoppe ved hegnet...!!.. :mrgreen:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

*vræææææææææææææææææææææææl* :cry: ](*,) :evil: :cry: :^o
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja der er alt mulig grund til, at hyle Lone B.. :wink:

Vi havde faktisk en rigtigt hyggelig tur på Banen, hvor vi tilbragte det meste af aftenen, i "Tutten", sammen med spillere og Banebumser.. :D

Vi havde fornøjelsen af at Mia tilsluttede sig det lille selskab, og Anette G hilste på, med et par gode spiller tips !!

:D
Efter endt løb, gik vi i staldene, og afsluttede det hele med indforstået travsnak og en håndbajer... :D

Det var ikke de store gevinster vi kunne hjemtage, men vi havde tippet hver 6 rigtige vindere ud af 9 løb ...så vi kan sgu godt det der...men vi var dog lidt forsigtige med indsatserne !!.. :D

Jeg tror faktisk godt at HelleH og jeg kunne blive stamgæster i Tutten på JVB !!!...Vi passede ret godt ind... :mrgreen:
Mia Graugaard
Posts: 6
Joined: Tue 22. Nov 2005 20:28

Post by Mia Graugaard »

I var alle tideres ;)

Var hyggeligt i var der igår, - :D

Kom snart igen.
Mia
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det var da herligt, at I havde en hyggelig dag :?

Nu kender jeg ikke noget til "Tutten", men jeg kender jo Jeani og HHansen, så jeg kan danne mig et billede :idea: :mrgreen:

Hvis vi nu venter med at planlægge næste travbanetur til engang i april, skulle risikoen for snestorm vel være rimeligt begrænset...
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Ha ha !!.. :mrgreen:
[quote:644a8c4863]Nu kender jeg ikke noget til "Tutten", men jeg kender jo Jeani og HHansen, så jeg kan danne mig et billede [/quote:644a8c4863]

Du ville skam også passe ret fint ind !!

Jeg tror i det hele taget, at Striglerne passer bedre ind i Tutten end i restauranten, blandt de øvrige !!.. :P :mrgreen:

Jo vi kan sagtens tage afsted igen i April...men gør det noget hvis HelleH og jeg tager et par prøveture inden..???
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det er bare i orden - I baner lige vejen for os andre, så travfolket ved at de skal bøje sig i støvet, når vi gør vores ankomst :P

Jeg får forresten lige en strålende idé: Vi tager på travbanen på Herning-fredag, overnatter hos HHansen og rejser videre til Herning lørdag! :idea: =D> :mrgreen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply