Skal vi stadig på travbanen

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Denne gang må jeg melde pas, men vil gerne med senere på året.
Nok nærmere om et par måneder. Så har vi nemlig fået ansat 1 mere og kan bedre holde fri.

Hilsen
Britta
;-) Smil til verden og den smiler til dig ;-)
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Ej, Britta. Du SKAL da med :(

Jeg vil også med, [size=9:7fe142d21d]hvis vejret ikke bliver alt for rædselsfuldt... [/size:7fe142d21d] :D

Jeg tror dog jeg bliver nødt til at køre hjem samme aften.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja jeg har lige talt med KØ og han siger vi er velkommen til at kigge ned i hans stald !! Så er det på plads......hvis jeg da må komme med.. :roll: ??

Ellers kommer jeg sgu alligevel.. :twisted:

Nå men Helle...hvis der er plads, så er det muligt jeg gerne vil booke et plads på gulvet ...det kan godt være i et hjørne.. :D
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

helt vildt godt Jeanie, glæder mig til at se nogle travheste og hilse på ham :lol:

Og der er da afgjort en plads her til overnatning. 8)

Du behøver ikke engang have et hjørne medmindre du insisterer.
Du behøver heller ikke ligge i arm med Dorte (medmindre i insisterer), for der er da flere værelser her (selvom de er SMÅ) :mrgreen:

Ih jeg glæder mig - denne gang SKAL det lykkes!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

Jeg kan da tage min "Døde" hest NO-Leif med....hva'??? ham kan både Dorthe og jeg ligge under...vi er jo ikke så store.. :D :wink: :roll: ...

...Jamen så vil jeg gå og glæde mig lidt !! Jeg har nemlig 14 dages ferie !!... :D :D :D Fra imorgen...men til gengæld har jeg en vagt der hedder 7.30- 23 imorgen... :(
Mia Graugaard
Posts: 6
Joined: Tue 22. Nov 2005 20:28

Post by Mia Graugaard »

Så kommer i dælme også!!
Mia
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja vi gør Mia...du skal jo ud på Calypso H...så der kommer et heppekor af gamle strigler.... =D>
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Ok så :lol:

Er vi klar?

Er alle med endnu? (jeg har opgivet at finde ud af hvem der kommer....) :lol:

Dorte og Jeanie, hvis i skal sove hos mig, er i så søde at tage soveposer el. lign med selv? :D

Hvor mødes vi? og hvornår?

Vil dem der overnatter hos mig, forbi der og parkere biler først? Så kan vi tage bussen til JVB (tager 10 min) og drikke et par øl før vi skal tilbage :P

Hvad siger i????
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja jeg regner med at være klar !! Men har dog et par ting i Bilen som jeg skal aflevere til KØ på banen, så jeg kører direkte dertil !!

Hvad er den bedste tid !! Tror måske bare vi skal ind og spise, spille og se løb ! Og så et lille smut ned i en af staldene.

Forslaw..til møde tidspunkt ?!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jeg skal jo helt sikkert også lige hilse på KØ :D

Men hvornår? Skal vi det før løbene, eller under eller efter?
Kan se han starter i det første og i en masse af de sidste.

Hvornår kommer der nogen af alle de andre der ville med???
Dorte??
Atengstedt + flere derudefra?
Lone Beck?

Er det ved 16 tiden?? 16.30?? Hvad siger vi???

Nogen!! SIG noget :mrgreen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply