Se hvad jeg har fundet på HN!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Post by Lone »

Ih, hvor godt - hvis det blir til noget.

[color=red:d572ff3a4f]
[b:d572ff3a4f]Nu vil jeg sgu sige som en vis Else på HN: Husk for alt i verden en kontrakt!!!!!!!!!!![/color:d572ff3a4f][/b:d572ff3a4f]

Verden er fuld af folk, der tager røven på andre, når det gælder udlejning af ejendomme!
Håber at det blir til noget.

Og så flyttede jeg lige indlægget :shock:
Kirsten Ø
Posts: 78
Joined: Tue 13. Dec 2005 22:11

Post by Kirsten Ø »

Det lyder vel nok som om du endelig kunne være lidt heldig. Det glæder mig meget. =D>

Hi hi, får. Det havde mine forældre også da jeg var barn. Dem har jeg mange sjove historier med.

Bl.a. havde vi næsten altid flaskelam, som blev MEGET tamme. Og når man så har en gammel bagdør, der ikke helt kan lukkes, og man får gæster, der ikke kender spisetiderne - jamen så må man da bare gå ind i stuen og brokke sig...

Hunden ville altså ikke finde sig i at gå i snor, så jeg gik tur med vores - ja, vores vædder... :lol:

Mon ikke du snart kan føje flere pudsige fårehistorier til?
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Hvordan går det så??
*venter spændt*
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Nemlig Anette!!!

Jeg venter også spændt...
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeg har aftalt at vi taler sammen inden d. 1/2, så jeg kan nå at sige mit kæmpeværelse på 8,75 m2 op rettidigt. Jeg vil ringe til ham i dag, for jeg vil gerne have en afklaring nu. Min lillesøster som trænger til mig, kan heller ikke vente mere, hun frygter at jeg flytter langt væk igen.

Så, jeg håber på besked i dag.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Jamen så holder vi vejret så længe!
*smiley, der er helt blå i hovedet*
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Hmmm, jeg er sq lidt forvirret. Udlejer kan ikke finde ud af at beslutte sig, og han virker mærkeligt undvigende når jeg taler med ham. Han havde glemt mit navn og tlf.nr.?

Han ville have weekenden til at tænke i. Han virker depressiv.

Så jeg kan ikke få besked før mandag aften, og det irriterer mig. :evil:

Det er lige ved at jeg bliver betænkelig. Hmmmm.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Jeg kan godt forstå, hvis du er ved at blive betænkelig.
:(

Det ville jeg også være i dín situation....jeg forsetiller mig nemlig STRAKS hvor belastende det ville være at bo til leje hos en, der var depressiv eller på anden måde "ustabil" - dét er sgu da det sidste man mangler!!
:shock:

(dertil skal så siges, at jeg i adskillige år boede til leje hos en ældre dame, der ikke bare var ustabil, men simpelthen splitterravende GAL....og dét gik nu da rigtig udmærket. Hun var forresten en vældig intelligent Dame med stort D - og underholdende, ikke mindst... )
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply