Det gider jeg bare ikke !!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Det gider jeg bare ikke !!

Post by Jeanie »

Uha ..jeg har lige holdt en kæmpe flok fridage, hvilket har resulteret i, at jeg har fået en masse fra hånden...MEN også sat en del nye projekter igang !!

Men, men , nu bliver friheden afbrudt af en weekend vagt fra idag kl 15 til mandag kl 12....og det gider jeg ikke !!.. :alien:

-vejret er så godt, Daisy skal snart fole...og det bliver garanteret medens jeg ikke er hjemme.... :ehj: ...men så kører jeg altså hjem...det er jeg ligeglad med...!!

..det eneste positive ved at skulle arbejde ligenu er min makker...han er så sød..så det bliver til at holde ud !!

- Men jeg ville nu hellere være hjemme, og få de nye igangsatte projekter færdig...krydderurtebed, blomster kummer, maling af gyngestol..skab og bord !!
:ehj:

-det er frygtelig som man kan få det bare fordi man holder lidt fri !!...så bliver det så svært at skulle igang igen...gad vid om det er fordi det er en "tvungen " opgave !!!!!??????..Kan i have det ligeså ??
:ehj:
Post Reply