Kvinden det stærke køn

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Nej, det er nemlig dét :mrgreen:

Så vidt jeg kan se, kan det slet ikke lade sig gøre - eller også er jeg bare teknisk analfabet (det sidste er mest sandsynligt) :idea:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Kan vist ikke rive en fredag ud af kalenderen inden jul, da en kollega skal til Grønland og vi har to nye i oplæring og bare det at få skiftene til at gå op er et problem.
Så må nok melde pas i denne omgang, men håber da at få muligheden en anden gang.

Hilsen
Britta (som sikkert kan efter jul)
;-) Smil til verden og den smiler til dig ;-)
Lone

Post by Lone »

[quote:6e0d804814]Så vidt jeg kan se, kan det slet ikke lade sig gøre - eller også er jeg bare teknisk analfabet (det sidste er mest sandsynligt)[/quote:6e0d804814]

Det var da eller nemt nok - at flytte tråden.....

Jeg skal noget alle weekender frem til jul - men kan vi ikke lave en aftale sidst i januar?
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jaja, lidt idiot er man vel altid :mrgreen:

Sidste weekend i januar kan JEG ikke - datterens fødselsdag er den 28. januar.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Jamen jeg er ligeglad !! Jeg kommer der så godt som hver løbsaften alligevel, men i januar er det fint for mig !!..så bliver januar også lidt hyggelig.... :D

Vi kunne jo holde Forsinket-strigle-julefrokost !!.. :D

Der er vel også størrer sandsynlighed for, at Kondanizza T Trick, kunne optræde i prøveløb...så har jeg da nogen at bide negle på.. :wink:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Glimrende idé =D>

Jeg møder naturligvis op, og lægger også gerne hus til de trætte strigler der vil overnatte.
Men så skal det være d 13. eller d 27. januar. Og den 27. kan Lone Beck ikke - så hvis ikke den 13. duer så skal vi hen til 10. februar.

Bliver sjovt :lol:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

Når den nye sæsonplan for løb er færdig, så skriver jeg lige datoerne ind for JVB, så kunne vi jo vælge udfra det !!

Jeg kan ikke lige regne så langt ud i fremtiden, med hensyn til fredage og løbsdage, eller fredage og ikke løbsdage .... :roll: ...

Ser lige om jeg kan finde en sæsonplan ...den burde da være kommet.. :roll:
Lone

Post by Lone »

forsinket julefrokost er en fed ide....
hvem sir dere r grænser for hvornår man kan holde Hjulefrokost....
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Januar lyder bedre for mit vedkommende og vil da meget gerne med til løb og mærke lidt af stemningen i staldene.

Hilsen
Britta
;-) Smil til verden og den smiler til dig ;-)
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Hvis der er løb fredag d. 13, kunne det da være en spændende aften til strigle-hjule-frokost. :twisted:

Og hvis vi så også kunne blive 13 til bords, ville det da være helt perfekt :idea:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply