Det sner helt vildt

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Det sner helt vildt

Post by gukuvi »

----------
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Det sner helt vildt

Post by HHansen »

Nøj der er meget møgsne, Gunni :ondgrin:

Men ok - pænt er det jo.

Der er ikke så meget her syd for århus, men det arbejder på det.
Jeg har allerede bestemt mig for at jeg ER sneet inde, jeg valgte at arbejde hjemmefra i morges. Og aftensmad bliver noget jeg kan finde i fryseren eller skabet.. gider ikke ud i sneen.
Overvejer at køre på job i morgen, men nu må vi se... :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
aribeth

Det sner helt vildt

Post by aribeth »

wauw så meget er der slet ikke her ØV... nu har jeg endelig bestemt mig for at det kunne være skægt at sne inde og så sner det ikke ordentligt!!

Hilsen
Katrine
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Det sner helt vildt

Post by Lone Beck »

Vi ER sneet inde :ond:
Under de her driver befinder vores vej sig:

[img:c9530161a0]http://i14.photobucket.com/albums/a310/LoneBeck/snefebruar20072.jpg[/img:c9530161a0]

Se lige en dynge sne jeg skal igennem for at komme ud til hestene (MED hø og halm)!!

[img:c9530161a0]http://i14.photobucket.com/albums/a310/LoneBeck/snefebruar20073.jpg[/img:c9530161a0]

Æv - og det skal fortsætte i flere dage :viking:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Det sner helt vildt

Post by annetteB »

Ungerne blev sendt hjem fra Langå skole i formiddags pga snevejret - så noget MÅ det da sne hos os??

I svendborg regner det bare...og blæser.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lea
Posts: 782
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Det sner helt vildt

Post by Lea »

Jeg nåede lige en af de sidste busser ind til skolen, før busdriften blev indstillet. Bussen måtte dog opgive at komme op ad bakken til skolen, så jeg gik det sidste stykke (koldt!!). Da jeg endelig nåede frem til skolen, sagde de over højttalerne, at skolen lukkede (jeg havde ringet derud forinden for at spørge, da regnede de ikke med at lukke :gloed:). Busserne var holdt op med at køre, men Johnny har heldigvis valgt at arbejde hjemme pga. vejret, så han kom og hentede mig. Det var en grim køretur, så nu holder vi os indendørs i hvert fald til i morgen!

Skal det godt nok fortsætte Lone? Det er sgu da deprimerende!
User avatar
Mansemor
Posts: 887
Joined: Sat 17. Feb 2007 16:21

Det sner helt vildt

Post by Mansemor »

Jeg er sneet ude - der er ikke så meget sne lige her, men Gunilla har berettet om vejret i Værløse og foreslået, at jeg bliver hjemme. Så jeg har arbejdet hjemme hele dagen med en kop varm kakao og kaffe (på skift) og den bærbare i sofaen. :popcorn: (Der mangler en kaffe/kakao-smiley..)

Var bare lige nødt til at hente bilen, som har været til mekaniker. Brrrr.... Sikke noget koldt noget, og glat som brun sæbe. Så lidt er jeg altså sneet inde alligevel - det er i hvert fald ikke et vejr, man har lyst til at begive sig ud i hverken til fods eller i bil!

Ej, hvor synd, Lea. Typisk, at man lige når den sidste bus ud, men godt, at du kunne komme hjem igen uden alt for meget besvær!
aribeth

Det sner helt vildt

Post by aribeth »

Ok jeg må være blind... eller også kommer jeg bare ikke nok ud... Vi er helt vildt sneet inde!!!!

Vi har lige været ude og trække en nabo fri af snedriverne og vi kommer vidst ikke nogen steder foreløbig!!

Sådan går det når man kun går fra stuehuset og ud i stalden hvor der næsten ikke ligger noget sne, men på den anden side er det helt tosset og det tager til lige nu!!
På trods af det har jeg lige lukket hestene ud så de kunne få luftet prutterne ud af pelsen, de tre timer de var ude i formiddags var ikke nok.

Hilsen
Katrine
User avatar
Jenna
Posts: 945
Joined: Mon 10. Jul 2006 08:13

Det sner helt vildt

Post by Jenna »

Ja der er godt nok kommet meget sne. Det er helt vildt.

Desværre kan vi ikke sne inde når manden futter rundt på den her

[img][img:9fc94af4dd]http://i67.photobucket.com/albums/h298/zirfelt/P1010001-1.jpg[/img:9fc94af4dd][/img]

Naboerne er selvfølgelig glade for at han futter rundt og rydder vejen ind til byen
www.ladylama.dk

Hej fra

Jenna
[img][img]http://i67.photobucket.com/albums/h298/zirfelt/2493.gif[/img][/img]
Lena

Det sner helt vildt

Post by Lena »

Vi har ikke set ét eneste snefnug............... Men det regner - Øv!
Post Reply