Troede lige jeg var "fredet"

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Troede lige jeg var "fredet"

Post by Jeanie »

Og havde en uges ferie mere...!! Men nope ! Jeg er kaldt ind til en vagt idag, kunne selvfølgelig bare have sagt nej, men økonomien..sagde JA...så fik jeg ikke lige brug for den plan jeg ellers havde lagt !! :roll:

Jeg skulle have været ud, og brække et par vægge ned i den nye stald, så vi kan komme igang med istandsættelsen, og være færdige med stalden, når vi flytter...men ok så må vi jo gøre det indimellem arbejdet !!

[i:93634a1033]Forresten !!![/i:93634a1033] :D
[b:93634a1033]Hvis en eller anden lige står og mangler en stor isoleret banevogn, med tilbygning, lige til at pille ned og samle igen, så har jeg en meget billigt til salg !![/b:93634a1033]

Banevognen er 13 m lang og 2,70 bred, der er en boks i hver ende 3x 2,70 m og der er to bokse i tilbygningen , en på 3x2,90 og en på 2,90 x 2,90. Der er sat af til El og vand !!..prisen kan der tales om, men hvis i hører om nogen så giv endelig lyd !!
Post Reply