Av siger jeg bare

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

Av siger jeg bare

Post by Jillow »

Var hos fyssen idag og av for hullen da... :-o :-o Skal love for at sådan en fys kan hitte ens smerte og ditto bringe svenden på panden og tårene frem, heldigvis var hun selv hestepige :tommelop: så vi snakkede sammen om heste :tommelop: alt imens hun "jonglerede" rundt med min krop..
Hendes "dom" var at jeg igennem rigtigt mange år havde glemt at lytte til de signaler der kommer ved både nye og gamle skader.. SÅ jeg fik lektie for til d. 19 Januar..

1. Jeg skulle lave en øvelse som gør ondt ad pommern til men den vil om kort tid lindre mange af mine smerter + give mig mere velvære i kroppen

2. så var jeg sene stærk som bar pokker, som til dels gjorde at jeg nægtede at acceptere min nuværende smerte tilstand, det var ikke så godt det sidste, men at vide man er sene stærk det giver mig da :ok: :ok: :ok: til at vide at jeg ikke er en nedadgående skvækling..

3. så må jeg gerne både ride og muge og alt det der, [i:aa3e7e79e4]bare[/i:aa3e7e79e4] jeg lige husker ikke at både ride og muge samme dag, så nu skal jeg til at dele tingene lidt op indtil jeg kan det hele igen... det betyder [b:aa3e7e79e4]SÅ[/b:aa3e7e79e4]

4. At JEG SKAL tage imod den hjælp min søde barnepige (som også har hest stående samme sted) tit og ofte har tilbudt mig..

5. Og jeg skal huske at klappe mig selv på skulderen og sige dyyygtig du gjorde det inden smerterne for alvor rammer med en forhammer...

PHYYYYYYYYYY det bliver en nød at knække overfor mig selv, for stædighed er mit mellemnavn, men jeg har smøget ærmerne op og kaster mig ud i det, med pudset linser..

Jillow
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
Post Reply