Gider snart ikke mere..

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

Gider snart ikke mere..

Post by Jillow »

Min yngste søn er astma patient og har været det siden han var 6 mdr. Han har igennem tiden været meget igennem med sin astma, andfald/lungebetændelser/forkøelser/nedsættelse af sin appetit/søvn mangel blot for at nævne noget...

Nu er han 8 år og hans astma er forsat lige dum... Han er inden i en stime hvor alt bare rammer ham, en forkøelse bliver til en lungebetændelse som efterfølgende bliver sat i behandling af lægen, efter 10 dages behandling udvilker en forkøelse sig og sætter sig til en møg hammerende grim hoste :mur: :mur: :mur: :mur: den river i ham dag og nat giver ham åndenød og hvæssen i brystkassen, igen til lægen og så får vi en ny akut medicin som han skal tage i 6 dage.. Hosten bliver ved og drengen får ikke sovet ordenlig igennem om natten det gør så han ligner et spøgelse om dagen, mat/pirrelig/ukoncentreret både herhjemme og i skolen hænger med mulen osv. I forgårs siger han så mor det gør rigtigt meget ondt i min venstre siden.. Jeg kontakter lægen og får en tid med det sammen, ringer til skolen og melder ham fri igen igen :mur: :mur: Kommer ud til lægen med ham og her siger lægen så hans bronkier er hævet ( ja det ved jeg jo godt selv.. NÅ).. Jeg fortæller længen hvad jeg pt. har givet ham af medicin ect ect og hvad jeg nu skal gøre for at lindre Lucas for hans astma anfald.... Ja siger lægen så der er singulair [b:565d5c1410]( Midlet hæmmer omdannelsen af leukotriener i luftvejene. Dette betyder, at leukotrienernes omdannelsesstoffer ikke dannes, og man undgår dermed en øget slimdannelse og sammentrækning af luftvejsmusklerne, som disse omdannelsesstoffer normalt giver.)[/b:565d5c1410] SÅ langt så godt og virker det ikke kommer det så lige inden vi suser ud af døren så er der jo sidste udvej preneselon... ER manden da velforvaret tænkte jeg!!!... GU skal min søn ikke nikke nej på det lort..... :brok: :brok: :brok: :brok: Jeg fik dog kontrol over min mund inden der kom noget ud, og sagde meget meget pædagogisk, det skal Lucas ikke bydes beklager jeg kender det fra min mor og det er det rene gift!!!...

Jeg har bestemt ikke nogen ide om at lade min søn intage det middel no way... Jeg er begyndt at søge alternative ting til ham, damd da jeg skulle af med lidt her... Ikke nemt nej men jeg ved jeg vælger korrekt når jeg siger nej til preneselon...

Jillow som fik luft.
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
Post Reply