TOMT

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
FANNE
Posts: 69
Joined: Tue 18. Jul 2006 14:38

TOMT

Post by FANNE »

:lol:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

TOMT

Post by KatieKat »

Der er da vist gået en god spasmager tabt i dig.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Lena

TOMT

Post by Lena »

Nej nej, KatieKat............ ikke gået tabt.......... :mrgreen:
FANNE
Posts: 69
Joined: Tue 18. Jul 2006 14:38

TOMT

Post by FANNE »

[quote:0b299ba4d4="KatieKat"]Der er da vist gået en god spasmager tabt i dig.[/quote:0b299ba4d4]

[color=blue:0b299ba4d4]Jeg havde ganske enkelt dobbelpostet mit indlæg med billeder af mit føl :roed: [/color:0b299ba4d4]

[quote:0b299ba4d4="FruGusse"]Nej nej, KatieKat............ ikke gået tabt.......... :mrgreen:[/quote:0b299ba4d4]

:nah:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

TOMT

Post by Lone Beck »

FANNE: Når du kommer til at dobbeltposte et indlæg, kan du bare slette det ene :ide:

I øverste linje på indlægget - ude til højre er der nogle små ikoner. Den lille firkant med krydset i skal du klikke på, hvis du ønsker at slette indlægget :-D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
FANNE
Posts: 69
Joined: Tue 18. Jul 2006 14:38

TOMT

Post by FANNE »

[quote:60fac9f4cb="Lone Beck"]FANNE: Når du kommer til at dobbeltposte et indlæg, kan du bare slette det ene :ide:

I øverste linje på indlægget - ude til højre er der nogle små ikoner. Den lille firkant med krydset i skal du klikke på, hvis du ønsker at slette indlægget :-D[/quote:60fac9f4cb]

[color=blue:60fac9f4cb]Jeg kan kun se:

citat

Gå op i indlæg

Gå ned i indlæg

Indberet indlæg

Så er der et med en saks, men når jeg trykker på den, så kan jeg kun ændre i indlæget, selvom der står, at jeg kan slette det :ehj:

Hvor svært kan det være Fru Neumann? [b:60fac9f4cb]SÅ[/b:60fac9f4cb] svært [/color:60fac9f4cb] :roed:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

TOMT

Post by Lone Beck »

Nå, for søren...så kan brugere åbenbart ikke slette egne indlæg længere - det havde jeg ikke bemærket... :roed:

Vi må lige se på, om det er sådan det skal være :ehh:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
FANNE
Posts: 69
Joined: Tue 18. Jul 2006 14:38

TOMT

Post by FANNE »

[quote:0e783ef4f5="Lone Beck"]Nå, for søren...så kan brugere åbenbart ikke slette egne indlæg længere - det havde jeg ikke bemærket... :roed:

Vi må lige se på, om det er sådan det skal være :ehh:[/quote:0e783ef4f5]


:sejr: [color=blue:0e783ef4f5]Jeg troed jeg var blevet totol uviden. TAK TAK TAK [/color:0e783ef4f5]:bed:
Post Reply