er spændt

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

er spændt

Post by Jillow »

Jeg er som den enste i stalden ejer af en Araber endda flue skimmel..(når hun ikke er sort) ( der er også den gamle pony,) .Jeg ved der er en anden heste ejer som også har 2 Araber stående hvor matti står, men hendes heste har jeg kun lige set 1 gang så kom de på sommer græs.. De kommer "hjem" idag og jeg er lidt spændt på at møde dem og ejer...

Foruden hende får vi hele 2 nye heste i stalden nu her om 6-8 dage, så er der booket op..
Altid rart at møde nye mennekser ditto heste.. Rytterstuen er heldigvis så stor at vi kan sidde der og kagle heste snak hvis vejret er dårligt udenfor.. Jeg er bare så glad for at have Matti opstaldet der.. Der er bare hygge og god kemi mellem heste og mennesker.. Så er livet herligt..

Selv min old veninde sukkede dybt over stedet, tiltrods for hun aldrig har haft hest selv, men hun elsker de muler ubetinget og jeg har haft hende på slæb 1 trillion gange når jeg i the old days red dressur eller spring, en vaske ægte trofast tilskuer også når det gik mindre godt, og jeg "troede" jeg kunne flyve.. både med og uden hest.. :sejr:

Jillow
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
Post Reply