Kvinne voldtog mand!???

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Kvinne voldtog mand!???

Post by Elsoma »

Ja det er altså sant! :roll:

Her hjemme i Norge er en kvinne dømt for at ha voldtaget en mand.
Og jeg undrer på hvordan hun greide det? :oops:

Kan man det?
Altså om en mand ikke vil,så er den jo liksom ikke så veldig imponerende :?
Så hvordan gjør man det så?

Denne problemstillingen har jeg nu gått og undret over et stykke tid,og jeg tenkte kanskje nogen af jer kunne forklare meg HVORDAN? :twisted:

Andre der har hørt om lignende sager?

Og det må da være pinlig for en mand at fremstå som voldteksoffer der en kvinde er gjerningsmann(kvinne).

Ellen
Jeanie

Post by Jeanie »

:? Hmmm..det kan jeg ikke forklarer , hvordan skulle kunne lade sig gøre !!...Men hun må jo have brugt nogen små tricks...for at få hvad hun kom efter... :oops: ...altså jeg mener, hvis ikke "tingen " vil.. :^o ...så kan voldtægten vel ikke være fuldbyrdet...men hun kan sikkert have gjort et godt forsøg... :D
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Post by Birgittekw »

Min mand siger.....dybt rødmende :oops: ......at det nok skulle kunne lade sig gøre........

Men han har også været gift med en Nordmand (kvinde) :mrgreen:

Birgitte
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Jeg mindes også at have læst om sagen.
- og mener faktisk, at dét kvindemennesket gjorde var dét som man i DK kalder samleje ved tilsnigelse.
:idea:

(- fx døddrukken mand TROR han har samleje med en han GERNE ville gøre det med (fx sin kæreste) men finder efterfølgende ud af, at det er det IKKE! :shock: )

Voldtægt i ordets egentlige forstand var det så vist ikke??
Men det andet kan vel sagtens også være galt nok.
[-X
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Post by Heidi »

Jeg har hørt om det før, men det er sjældent at det kommer frem, nok fordi det kan være pinligt ... Men jeg tror det sker oftere end man tror, lige som kvinder er pædofile og kvinder der banker deres mand.

Så længe begge partere ikke er enige om agten er det et overgreb, er det ikke sådan det hives frem når det er en kvinde der voldtages "jeg ville gerne i starten, men opbestemte mig ½ vej henne i agten"
Det er ikke for at nedgøre kvinder der voldtages men i ligestillingens navn. Mænd kan have lige så lidt lyst til sex som kvinder og ikke alle mænd tænker sex 24-7.

Mænd diller har deres eget liv og de kan godt få rejsning selv om dillerens ejer ikke har lyst. Plejepersonale oplever det fx, ved personlig rengøring af mænd.

Hvis det er som atengsted siger (har ikke læst den omtalte sag) så er det vel stadig voldtægt... det ville man kalde det det var en kvinde der blev udsat for samme overgreb og det blev meldt.
Hilsen Heidi
Kokjo

Post by Kokjo »

Nu vover jeg at skrive det - men er det voldtægt hvis en kvinde udøver "anal-voldtægt" imod en mand ? - altså hun bruger noget analt på ham imod hans vilje...... Nu aner jeg ikke om det overhovedet har noget med denne sag at gøre - men sådan generelt. Det var bare en tanke herfra.

Christine
Jeanie

Post by Jeanie »

Nu vover jeg så, at sige at jeg tænkte, at det var det at som der var sket... :? Uff..
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Post by 99E »

Jeg har også hørt "rygter" om, at penis kan erigeres (HOLD da op, hvor lyder det kedeligt...) selvom manden egentlig ikke "har lyst".

For eksempel hvis en smækker kvinde smider tøjet - har manden af en eller anden grund ikke lyst til at dyrke s*x med hende og hun tvinger ham - ja, så er det vel en voldtægt...?
minski
Posts: 16
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by minski »

[i:a4e9afb210]"For eksempel hvis en smækker kvinde smider tøjet - har manden af en eller anden grund ikke lyst til at dyrke s*x med hende og hun tvinger ham - ja, så er det vel en voldtægt...?"[/i:a4e9afb210]


Ja, når der er to torsdage i en uge! :lol: :lol: :wink:


kh
minski
Post Reply