Hvad er I egentlig for nogle?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

[quote:ad437742ad]June ... sød og single ... [/quote:ad437742ad]


ØØØh???
Hvad er jeg gået glip af her???
(bare du ikke har slået ham IHJEL, så synes jeg endda!)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

Sean Connery er fin - især i en yngre udgave.
Men han har for længest tabt tænder og livet når jeg engang bliver gammel....

Robbie W er også fin.
God røv, charmerende. Og fodboldben er (mærkeligt) nok tiltalende for mig :hva:

Ellers er ham den mørke tekniker/kriminalting fra CSI lige mig - HAN er da lækker!!! :slik:

Vin Diesel? Han ligner en blanding mellem en bøvet dørmand og en sinke på stereoid synes jeg - sorry girls.
Så intet krav fra min side dér.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Uh ja, ham den labre neger fra CSI. Han er skøn.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Lone

Post by Lone »

Ja, hvad hedder han nu - han er lækker!!!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

IMDB siger at han hedder Gary Dourdan og i CSI hedder han Warrick Brown.

[img:498e2d9d8a]http://www.netglimse.com/images/celebs/bio/sn_garydourdan.jpg[/img:498e2d9d8a]
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Hvorfor viser den nu et kryds? Den viste billedet da jeg viste prøve?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

Det er rigtigt! Warrick!
(og det er sa også pænere end Gary)

Yes han er da en hottie :mrgreen:

[img:08af669083]http://gfx.filmweb.pl/p/3897/po.76282.jpg[/img:08af669083]

(men drop da hundetegnet - hvad er det med mænd og halskæder?)
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Har tygget lidt på svaret et par dage, da jeg jo normalt ikke beskriver mig selv, men må nok bare hoppe ud i det. :-)

Jeg er vægt og har behovet for harmoni, men har samtidig tyren i accedanten, hvilket bevirker jeg bruser frem.

Dette gør jeg ikke altid er så heldig med sammensætningen, fordi jeg kan være stædig som et æsel og hidsig som en frembrusende tyr.
Kan dog have en engels tålmodighed, men bægeret kan flyde over og så er jeg ikke verdens bedste selskab.

Solen i vægtens tegn gør dog at jeg forsøger at se tingene fra to sider og med månen i tvillingerne undgår jeg helst at vælge side.
Så konfliksskyheden blandet med mit ind imellem noget iltre temperament, har givet mig mange hak i den tud, der stak frem og har lært meget på den hårde måde. Learning by doing.

Jeg har aldrig vært den store smalltalker, men elsker den fagligt detaljerede og analysernede diskution. Desværre er den ikke så tit at finde, da den jo hurtigt kan blive lidt nørdet.

Er nok også lidt af en nørd og vil altid gerne gøre mit bedste og lidt til.

I mit daglige virke kører jeg truck på en fabrik, hvor vi kører med alt fra 1 kg til 2 tons. Jeg har det fint med at være lavtlønsslave og det at kunne gå på et bestemt tidspunkt uden hensyntagen til om telefonen ringer.

I min fritid arbejder jeg med mine heste, laver hjemmesider og underviser det jeg har tid til.
Det er i min fritid jeg får afløb for egobehovet og har ingen planer om at gøre min hesteinteresse til mit levebrød.
Er inkarneret dressurrytter og ville aldrig kunne gå på kompromis med mine principper for at tjene en ekstra krone.

Er generelt meget hjælpsom, men lukket totalt af hvis andre udnytter mit hjælpegen.

Har sikkert glemt noget, men det må I så få en anden gang.

mvh.
Britta
;-) Smil til verden og den smiler til dig ;-)
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Post by MinnaN »

Kanske Diesel er lidt en Neandertaler at se på, men lyt lige til hans stemme, se hans øjne, den der kysseklare mund. Uhhmmm...
Uhada, han er interessant. Chronicles of Riddick, Triple X etc er bare noget vi HAR på dvd reolerne. Uha, de er gode at se på på en hvilken som helst dag!

Ham der spiller Malcolm Reynolds eller ham der spiller Jayne Cobb fra Firefly serien/Serenity filmen er også RET lækre. Igen det der med stemmerne, øjne, kroppe og meget faste numser. Jeg er helt SYG med dyyybe rumlende bas stemmer og intonationer og klange. Og faste numser.
*dyyybt suk*

Denzel, Cage etc. Nahhh, de er for intellektuelle og for polerede.

Ham der spiller Batman i Batman Begins (den sidste nye BatFilm) er også interessant. Han har det der lumske smil og et frækt glimt i øjet. Og en dyyyb stemme.

June: *knuser*
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

[quote:330fbd4620]Jeg sagde jo at jeg ikke kan holde kæft ... [/quote:330fbd4620]

ja, dét sagde du jo...
Jeg sender dig et KÆMPE knus!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply