Strigletræf i Letland.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Strigletræf i Letland.

Post by Anja »

Engang i fremtiden.

Rygtet siger at nabogården til min stedfars gård, skal til at lave hestestutteri.

Kunne det ikke være skægt at se hvordan de gør det i Baltikum?

Det kræver selvfølgelig tid, planlægning, renovering af overetagen på huset og, ikke mindst, at rygtet er sandt :D

Men en billig weekendtur er vel ikke af vejen :mrgreen:

Hvordan er stemningen?

[img:fd81d0e599]http://www.wizartofus.com/Torben/jul2004/Images/Stald1.jpg[/img:fd81d0e599]
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Så, Ose: du må IKKE friste folk over evne.
[-X

Med hele dét menageri jeg går og gør mig herhjemme, kunne du lige så godt have foreslået et strigletræf på MÅNEN - bortset fra, at Baltikum lyder mere fristende (jeg har højdeskræk :shock: ) så er sandsynligheden for, at et sådant besøg kunne gennemføres for mit vedkommende lig med, om ikke decideret NUL, så i hvertfald 0,0002.
:roll:

Det er garanteret ALT for dyrt.
:cry:

....og jeg får ALT for meget besvær med at "slippe hjemmefra"
:oops: ](*,)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Jeanie

Post by Jeanie »

Oh det kan du godt lokke med !!... :D

Men men !! Jeg har lige en tur til Sverige, som skal gennemføres først, med HelleH som "anstands" (= ?? )- Dame !!

Der var jo kæmpe tilslutning, indtil vi blev enige om, at rykke turen "sydpå "...nærmere betegnet Arnitlund...eller hvordan var det nu, at det var, at det hed ???.. :roll:


Så skal vi til Baltikum, så kan vi godt starte planlægningen...Helle og jeg kan jo sideløbende over privat besked center, planlægge turen til Wärmland....så behøver vi heller ikke fortælle nogen om den når vi kommer hjem, og har haft det rigtig godt, sjovt og hyggeligt !!

:D
Guest

Post by Guest »

Det er jo også noget derligger ude i fremtiden :D

Tur/retur med fly til Riga koster ca. 1800.-

Transport til og fra Lone (det hedder nærmeste by) kan arrangeres, men vi er nok nødt til at låne en bil når vi er derovre, ellers er man meget låst.

Det er virkelig i røven af letland :D

Well, det var mest for at vejre stemningen, der er meget der skal falde på plads først :D

Jeg skal lige have arrangeret en kulinarisk tur først.

Der skal laves mad på gl. dags komfur, ryges madvarer og laves pølser...

Ummenamme namme, det er kræs :P
Jeanie

Post by Jeanie »

Du er ret vil med at gæste optræde, men ok det er også et par dage siden sidst !!!!!... :P :P :wink:
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Jeg elsker at være gæst :D

Gæstebud er glædesbud :D
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Lyder fristende, men mon det nogen sinde vil lykkes at finde et tidspunkt, hvor et rimeligt antal strigler har tid og råd? :^o

Hvad med et strigletræf på den spanske rideskole i Wien? 8)

Hov - og har vi nu ikke helt glemt Herning igen? :shock:

Vi skal da mødes i Herning, ikke?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Med alt det vi skal mødes, så syntes jeg bare vi skal begynde at overveje et kollektiv...det bliver sgu da billigere !!!! :roll:

Så skal vi have spa og massagerum, sludder stuer, og spille kortensspil om aftenen,ved borde dækket med grønne duge, og skal der ryges ( så kun cerutter) i den dertil indrette ryge salon !! :P

Dorthe H skal være køkken formand, og Britta ( stratego ) skal sørge for, at vi får en velbesøgt hjemmeside, hvor der kan købes gedeost, og økologiske grøntsager, dyrket af Gunni og Gunilla. Og Norske Sweatre importeret eller strikket af Ellen ! :D
Anja 's Billeder skal udstilles og der vil være åbent hver søndag fra 12-14,med Lone Beck som kustode. Og så skal vi have historie læsning foretaget af Lone Shannon, i de dertil indrettede hyggestuer. :wink:
HelleH skal holde alle x'er fra dørene sammen med undertegnede, for vi skal sidde på gamle malede malkeskamler, og drikke Svensk hjemmebrænd....nede ved porten , for her tales om et hus af format !! 8)

- Var der nogen som ikke kom med i kollektivet ???....Nå ja Julie T...hun skal sørge for at markedsfører vores teorier om hvordan man lever livet legende let.

Så lad os endelig mødes !!.....

Jeanie
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

ET kollektiv? :shock: :idea: =D>

Hørt! :mrgreen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

[quote:301b3ec8b8="Jeanie"]
HelleH skal holde alle x'er fra dørene sammen med undertegnede, for vi skal sidde på gamle malede malkeskamler, og drikke Svensk hjemmebrænd....nede ved porten , for her tales om et hus af format !! 8)

- Var der nogen som ikke kom med i kollektivet ???....[/quote:301b3ec8b8]

Lyder som en opgave jeg kan klare i kollektivet :mrgreen:

Vi skal også have atengstedt med, for nogen skal jo passe haven :lol:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply