Lidt rundforvirret

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

Lidt rundforvirret

Post by Jillow »

Som bruger på Striglerne ser jeg tit skribenter bruge IRL navne, i en tråd eller i et svar og så er det jo lige jeg "kugle" bliver mere kullert.. :bskoer: :bskoer:

Jeg ved hvem Lone og Lone er.. thi thi... men så er der heller ikke flere jeg såen ved hvem er af både bruger navn og IRL navn...

Jeg læste i en tråd hvor IRL navnet blev brugt og jeg ledte og ledte for jeg blev lige lidt lost, hvem det var der hed det... Betyder ikke det store for mig (når jeg ved hvem der hedder hvad) hø hø men rundforvirret blev jeg indtil jeg fandt ud af bruger navn kontra IRL navn... Men jeg ska´nok lære det...


Jillow
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeg har heller aldrig helt forstået, hvorfor folk vælger et mere eller mindre sjovt brugernavn, og så underskriver sig med deres fornavn.
Det ER forvirrende.

Der burde være en uskreven internetregel om at man kun bruger ét navn :bskoer:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
aribeth

Post by aribeth »

[quote:6c12fbe028]Jeg har heller aldrig helt forstået, hvorfor folk vælger et mere eller mindre sjovt brugernavn, og så underskriver sig med deres fornavn. [/quote:6c12fbe028]

Lidt personlighedsspaltning har man vel lov at have...!
;-)

Hilsen
Katrine (Aribeth)
User avatar
Linski
Posts: 146
Joined: Tue 29. Nov 2005 23:27

Post by Linski »

[quote:26ccb10bce]Lidt personlighedsspaltning har man vel lov at have...! [/quote:26ccb10bce]

Enig b:)

Linski er mit kælenavn herhjemme, som jeg valgte at bruge som brugernavn, da jeg i sin tid faldt over HN. Det har så fulgt mig siden, mest for nemheds skyld. Men jeg er jo stadig Helene, så det underskriver jeg med.

- Helene ;-)
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jajaja, bevares :-D Man ville da også være et skarn, om man tog jeres skizofrene fornøjelser fra jer :nah:

Der sker jo heller ikke andet ved det, end at det tager lidt længere at lære at huske to navne, når nye strigler kommer til :ide: Men vi viger da ikke tilbage for en udfordring her :cigar:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Post by MinnaN »

Husk Q10. Det styrker koncentrationsevnen.

Jeg er som sagt den jeg er. Mit bruger navn er mit fornavn, dog efterfulgt af forbogstavet på mit mellemnavn.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

Post by Jillow »

[b:14fa2c3420]Husk Q10. Det styrker koncentrationsevnen. [/b:14fa2c3420] lider at øøøh hvad var det nu... light noget... :tudegrin: :nah:

Der er der nogen jeg ved hvem er, eller med rette der hænger ved.. 8-) men det nu nok mere fordi jeg har lært brugeren at kende på andre fora.. :floejt: :floejt:

Jillow :heks:
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Jeg tror godt jeg kan forvirre for godt nok skriver jeg sjældent under med hverken det ene eller det andet navn, me jeg bruger gerne folks rigtige navne og så gør mange det samme ved mig...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Problemet med dig, Katiekat, er at du HEDDER Katiekat. Du vil bare ikke erkende det :ide: :mrgreen:

Din dåbsattest er falsk. Den er et led i et komplot, hvis mål - ad snørklede veje - er at overtage verdensherredømmet :sejr:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

I samarbejde med den katolske kirke og Ole Thestrup ja. dy ser lige igennem mig. Jeg er afslørret.

Kald du mig bare KatieKat hvis du synes Lone.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply