Jeg er en heks

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jeg har et bedre billede af fru Tengstedt- må jeg sætte det ind??? Du står og nusser Hardy :lol:

Nå, jeg gør det bare - man bliver altid tilgivet :mrgreen:

[img:fa1f6fa343]http://i35.photobucket.com/albums/d155/HHansen_/annette2.jpg[/img:fa1f6fa343]
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

BEDRE!??!
:shock:

Nej, så synes jeg alligevel bedre om det FØRSTE!
Der har jeg dog kun een dobbelthage!!
:mrgreen:

(troede egentlig, at det var HESTEN, der skulle se besynderlig ud, når den blev nusset!??! :oops: )
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Jeanie

Post by Jeanie »

=D> =D> =D> Endelig !! Gud i ligner hinanden...men der var også noget mad, at i er en og samme ikke.. :roll: ..

Helle det der billede det skal Atengstedt da have som Avatar... :P ikk os' Atengstedt !!... :P
Jesper

Post by Jesper »

deeet lyder som en speciel hårpragt men det skal vel ses før man kan vurdere det?

Mvh.
Jesper
Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

[quote:34c0a6ff1d="atengstedt"]BEDRE!??!
:shock:

Nej, så synes jeg alligevel bedre om det FØRSTE!
Der har jeg dog kun een dobbelthage!!
:mrgreen:

(troede egentlig, at det var HESTEN, der skulle se besynderlig ud, når den blev nusset!??! :oops: )[/quote:34c0a6ff1d]

Du er bare i besiddelse af det der udprægede u-fotogen-gen :idea:

Vi er MANGE i samme båd. Man KAN udvikle en kamera-radar - jeg ses personligt ikke gengivet på billeder mere end en gang hvert 2. år.
Og godt for det.

Jeg tror vi bevæger os for hurtigt for kameraet, så det ikke opfatter de flatterende træk, men i stedet gengiver samtlige lidet flatterende kendetegn?

Mvh Julie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Hrmpf!
Så hellere dét med hekseparykken og een dobbelthage!!
:roll:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply