Jeg er bare sur !!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Jeg er bare sur !!!

Post by Jeanie »

Mest på mig selv !!!.. :evil: ...Kondanizza, skal ind på Århusbanen og lave hurtig arbejde imorgen Tirsdag....og jeg kan IKKE komme op og se det.. :evil: :( ...jeg skal arbejde... :( ..Troede jeg havde fri, men opdagede lige, at jeg var en dato bagud' , lidt distret er man vel altid... :roll: :oops: .... og nu går jeg glip af min smukke sorte perle, i hendes første rigtige hurtig arbejde... :( :( :( :(


Jeg er SUR på mig selv...sur sur sur...... :evil:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Stakkelz puz :cry:

Du må bare prøve at trøste dig med at du formentlig overlever det og får set hende løbe hurtigt næste gang :mrgreen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Jamen Lone...jeg havde sådan glædet mig, til at stå og fyrer løs på kameraet !!.. :D ...dernæst give hende et dejligt stort knus ( som man nu kan knuse en hest )..et dejligt varmt bad og lægge hendes nye fine fleece over hendes muskuløse, sorte skinnende og veltrændede Traverkrop... :( ...men ALt dette går jeg glip af... :( ....Og det bliver nok kun min husbond der kan deltage i denne seance ( chance)... :evil: ..og han er jo ikke som "mor" her vel da !!!!!!!!...nej han syntes bare det er fint og godt !!

Glemmer at give hende ros og godbidder, knus og nusseri...som det sig hør og bør !!....jeg er sur !!
Post Reply