STORE NARRØV!!!!!!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

STORE NARRØV!!!!!!!!

Post by Dorte Hansen »

Øv ØV Øv!!!!!! Min eks, er en nar! Da Anna var 1 år, gik vi fra hinanden og blev enige om at når vi nu havde et barn, så skulle vi have en form for venskab........ Nu er det FANDME slut...... Han mener seriøst, at det er ligemeget hvad der er bedst for barnet, for han er jo (vistnok) faderen, så han har jo ret til--------- Nu har jeg af omveje (han siger jo ikke noget) hørt at han til januar skal udstationeres i Holland!!!!!!!! Jeg vover at spørge om det er noget der ligner noget, og får ordret at vide at: det rager fandme ikke mig! Nej, det er måske rigtig nok, men hvad med barnet? Hans svar: Hun opdager jo nok at jeg ikke lige kommer hver anden fredag............ Og så blev jeg squ SUR!!!!! Tror han virkelig seriøst på at han bare kan lade være med at hente hende hver anden fredag, uden at give besked, og så skal jeg bare udlevere hende når det passer ham at dukke op? NAR-RØV! ALDRIG! Da jeg på-peger at det måske ikke er så smart, får jeg at vide at jeg kan da blande mig uden om, for hvad fanden rager det mig? Prøv lige at spørg om jeg udleverer ´´MIT´´ barn, før vi har talt om det...... Hans svar: Pas på, ellers tager jeg hende med til Holland, og så må vi jo se om du får hende at se igen......... Nu må han jo så se om hun er hjemme når han skal hente hende til weekend samvær! ALTSÅ EN NAR..... Nu har jeg samarbejdet min røv i laser i 8 år, og nu er det squ slut..... NAAAAAAR BÅTNAKKE IDIOT VATPIK
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Post by 99E »

Jeg har svaret på HN, og kan kun sige at det umiddelbart ser ud til, din eks rent faktisk ER en nar... :-P Een ting er at blive udstationeret, det kan ske. Noget andet er, at hvis man har et barn som forventer man kommer og henter hende på weekend, såeh... Ja, så skulle man nok tage at fortælle barn + moder at man IKKE KOMMER...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

At han skal udstationeres, det skal vi såmænd nok lære at leve med, men at han ikke tror at Anna skal vide det inden, det pisser mig voldsomt af!!!!!!!!!!! Han kan da ikke forvente at et barn på 9 bare skal synes det er et fedt at far ikke kommer og henter hende, og mor ved ikke hvorfor!!!!!! Men nå! han tror jo heller ikke han er far til hende, og det har han sgu sagt til hende :evil: Så min holdning er: Gid det dog var så vel, at der var en anden far, for det kan da ikke blive meget ringere :evil:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

[quote:d0d12e867d]At han skal udstationeres, det skal vi såmænd nok lære at leve med, men at han ikke tror at Anna skal vide det inden, det pisser mig voldsomt af!!!!!!!!!!![/quote:d0d12e867d] [quote:d0d12e867d]Men nå! han tror jo heller ikke han er far til hende, og det har han sgu sagt til hende[/quote:d0d12e867d] øøøøv, hvor er det altså deprimerende, når voksne mennesker opfører sig sådan overfor sagesløse små børn! :cry: Een ting er, at han tilsyneladende synes, at det er HELT i sin orden at ´´bruge´´ forholdet til sin egen datter til at straffe DIG for hvilken obskur grund han end kan mene at have til dét - Men kan han dog ikke SE at han gør sin egen datter fortræd med dén fremgangsmåde...OG tilmed sværter sig selv ved dén opførsel - det varer jo ikke mange år, før Anna gennemskuer dét spil!??! :shock: Han er ikke bare en narrøv, han er en åndsbolle, en hattenål, en snothjerne, en...en...en....!! :evil: :cry: ÆV: hvorfor pokker fik du ikke din søde datter med EN ANDEN!!??! :wink:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Hold da op en nar! :shock: :evil: Hvorfor fanden alt hans indebrændte lort skal gå ud over jeres datter, fatter jeg ikke! :?: :twisted: Jeg bliver så edder RASENDE når jeg hører sådan noget! :evil: Dumme stodder. Hils ham fra mig med et ordentligt los i røven :!: :evil: :evil: :evil:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply