Andre end mig?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

jeg er til 4H møde imorgen, og skal lige se om jeg kan finde ud af msn.......
Jeanie

Post by Jeanie »

Bare rolig...Travnyt gik også ned igår, ligesom der skulle postes nyheder fra Nordisk træf i Monté og Amatør løb.... :? ..der har åbenbart været problemer flere steder !! Jeg havde ellers regnet med, at jeg bare skulle sidde og glo på div. foras igår, men sådan blev det ikke... :? ..var iøvrigt også dødtræt, ovenpå en hård trav weekend, hvor jeg først var hjemmefra søndag morgen kl 05.00...det er sagtsuseme en laaaaaang tur fra Ålborg over Herning..midt om natten !! Idag skal hytten støves af, den trænger.... :shock: ..SÅ GEVALDIGT...så jeg er den der er smuttet igen, for rengøringen, den skal klares !! Ang. Msn møde.....så har jeg ikke msn.... :oops: .....det kan måske klares på anden vis ????????
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Tirsdag??? I morgen??? Meget morsomt... Det er valgaften og jeg er på arbejde indtil kl. 2 - om natten, forstås :( Med mindre politikerne rigtig er i hopla og fortsætter forhandlingerne. Så kan det godt være, at jeg først kommer hjem senere (eller skal der stå tidligere? :? ). Onsdag er der nok en rimelig sandsynlighed for at jeg er mere eller mindre bevidstløs, når vi når fyraften, så jeg vil sige tidligst torsdag - fredag aften skal jeg til klassefest på min søns skole :cry:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply