Telefon man ship ?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Telefon man ship ?

Post by jytteh »

sådan en mangler jeg, min nye telefon er HELT vild og jeg kan ikke styre den... Og så tænkte jeg når man nu har ´´ship´´ til heste, hunde, biler, fisk m.v. ..så må der da vel findes en som kan afrette min telefon... :twisted:
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Hvem har du købt den af? Jeg er sikker på, at der er en shipline du kan ringe til i tilfælde af helt ustyrlighed fra telefonens side. Phonemanship er vist rimeligt populært, så du må nok forberede dig på lang ventetid, når du skal finde din guru ;)
Lone

Post by Lone »

Det kommer nok helt an på problemets karakter.... :P Er det fordi den aldrig ringer og du faktisk ikke får nogle telefonregninger der giver dig uro i nattesøvnen, minus på kontoen - så skal du bare købe et mobilabbonnement hos TDC - så er den klaret. :twisted: Så vil du få et ganske nært forhold til din telefon - tænke på den uafbrudt - hvilket den honorerer ved at sørge for endnu flere uoverskuelige regninger, hvor det eneste man ikke tager fejl af, er tallet på bundlinien - som ALTID er astronomisk - selvom du ALDRIG ringer til nogensomhelst. :evil: Er det fordi den ringer konstant, forstyrrer dig når du er hos hesten, i Netto, i sengen, i badet, i kødgryderne, i fred :P - ja, så skal du investere i en splinterny Siemens, der har blåt stroboskopisk, superblinkende lys, smart display, vildt mange funktioner - her vil du opleve, at på trods af det avancerede indre kan batteriet ikke holde strøm mere end 24 timer - hvis du IKKE bruger den - og den vælger altid at afgå ved døden, ligesom du skal ud af døren og egentlig havde brug for den. :twisted: Voilá - fred og ro. :P Så deeeet........
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Nej, den ringer når den skal og jeg får også SMSér MEN..... jeg kan ikke får den til at forstå mine fingre, det er noget volapyk som jeg får sendt til de forkerte mennesker :-)... men træningslejr må vel afhjælpe problemet.. Den kan virkelig MANGE ting siger dem som har en af samme race!! Deres er så åbenbart bedre opdraget end min.. Jeg har også fået en meget tyk bog om opdragelse af telefoner men det virker nu ikk helt på min... men det er jo nok fra tasterne og op problemet ligger det mener mit kloge barn. JEG hader bare at få ny telefon, men den anden er afgået ved døden :-(
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Du skal sørge for at knytte bånd til din telefon. Du kan i denne sammenhæng evt. longere den ved tyngdepunktet. Hvilket tyngdepunkt er ikke så vigtigt... bare den er i nærheden af et sådant punkt, skal den nok blive bedre til at bære sig bagfra og i løsgjorthed og harmoni. Hvis det ikke virker at longere din telefon, kan du prøve at dyppe den i en blanding af Bach Rescue Remedy og aloe vera. Det vil påvirke dens tarmflora på en positiv vis, så den bedre kan blive løsgjort i sit display uden at få vand i knæene. Du må endelig ikke give den nogle godbidder, for så slukker halvdelen af dens hukommelse, og den har ikke mentalt sendt den sms, du lige har skrevet... det er bare noget, du tror... altså en illusion. Det handler om at lægge pres på telefonen til den hoster op med den ønskede reaktion på din kommando. Trykker du f.eks. på bogstavet L, må du ikke slippe før telefonen har skrevet L på displayet. Det er meget kompliceret, men du kan evt. bruge en lang stang til at trykke på L'et med - så virker det bedre. Du kan også daske til knappen med et reb. Uanset hvad du gør, skal du huske at du aldrig må tage ansvar for dit anstrengte forhold til din telefon. Det er altid telefonens skyld... den prøver simpelthen at få bugt med dig, og den vil benytte enhver chance til at få skovlen under dig og score point. Hvis den således skriver P i stedet for Q, er det altid fordi den ser dig som sin modstander og aldrig fordi du har trykket en gang for lidt. Skulle din telefon mod forventning vise sig at have rent mel i posen, skal du skyde skylden på dens forhenværende ejer, forfatteren af manualen, din mor, din nabo eller en anden forhåndenværende person. Som en alternativ udvej kan du benytte en clairvoyant, som uden tvivl kan komme med en god forklaring på hvis ansvar det er at du ikke kan finde ud af at ringe efter en pizza. Held og lykke. Mvh Julie
Post Reply