Så er træffet slut

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Nobody er da også velklingende, men jeg synes nu No Leif er nuttet :lol: Du er også velkommen til at opkalde ham efter min sparegris, Tom :roll: Ingen billeder af mig som hattedame, tak :oops:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

det lyder da vildt hyggeligt?! Hvornår kan vi gøre det igen - så jeg kan holde op med at føle mig totalt udenfor? Hvor er de der billeder, så vi andre kan få en afglans af festen?!
Jeanie

Post by Jeanie »

Jeg vil ligge forsigtigt ud med et billede af Dorthe Hansen.....lidt sløret......men taget af en pløret !!... :P .... Jeg smider flere når jeg kommer tilbage fra mødet med Chefen..... DORTHE HANSEN ....forklædt som SVAMP !!!!! [img:5c3331f30d]http://i15.photobucket.com/albums/a396/Kondanizza/d114c053.jpg[/img:5c3331f30d] ....Nærmere betegnet Champion..... :P
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Ja hvornår kan vi gøre det igen??? LoneSchannon, vi skal ihvertfald sikre os at du IKKE har nogen børn/børnebørn på vej næste gang - så du kan være med... Så du må jo sige til - du er vel den der bedst ved det :wink:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Gyyyyyyys!....
Lone

Post by Lone »

jamen nu kommer dether vel idag/imorgen - og så er der ikke flere på vej -medmindre der er noget jeg ikke ved.... Jeg føler mig rigtig snydt - så vi er nødt til at gøre det igen - pronto!
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

TAK FOR SIDST! Julie
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jamen, Danielle, vi holder det bare i nordsjælland næste gang, så du også kan komme med - det skal jo helst være lidt besværligt - spørg bare Ellen :mrgreen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply