Så er træffet slut

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Synes nu stadig jeg kan mærke eftervirkningerne, men så mærker man da man lever. ;-) Man burde holde fri om mandagen efter sådan en weekend, men bare sig til og jeg er klar igen. :roll: :lol: Hilsen Britta
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Ja jeg har jo bare stenet i dag og læst i min selvhjælpsbog og forsøgt at kommunikere med min hund på et meget astralt og kosmisk plan... han faldt i søvn. Nå... hvor var det bare hyggeligt. Og tusind tak til Dorthe igen fordi hun lagde hus til. Og til HHansen fordi hun fragtede mig rundt i Sønderjylland, hvor jeg ellers ganske uden tvivl var faret vild og endt som ulvefoder. Julie
Jeanie

Post by Jeanie »

:roll: ....Øhh er der nogen der har hørt om Elsoma er kommet hjem...godt hjem ??...Eller skal vi formode, at hun holder i et nødspor på den jydske motorvej...???? :roll:
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Jeg er kommet vel hjem,og dieseldyret oppførte seg ordentligt HELE veien hjem. Også når det regnet! :mrgreen: Og vi hadde vinden bagfra,så måleren kom såvidt OVER 80 km/t :!: Sov i Gøteborg inatt,så gikk vi rundt i IKEA og nogle andre butikker inden vi reiste hjem til Norge. Hadde tenkt at skrive at vi var vel hjemme,men ville bare lese den famøse tråden på Western inden jeg skrev.Derfor ble det så sent,den tråden var laaaaaaaaaaaang! Fatter ikke at nogen kan være så fuldstendig tom i hovedet og stædig! Skriver mer imorgen(idag),må legge meg nå,skal arbeide imorgen. Hilsen Ellen
hilsen Ellen, den Danofile norske!
Post Reply