" Bad hair day " !!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

" Bad hair day " !!!

Post by Jeanie »

:( ....Ohhh sidder her og ringer til diverse travtrænere i hele landet, for at få en lille ´´fræk´´ aftale...men det er sgu ikke så let, som det er sagt !!!! Jeg har KUN fået tre aftaler til i næste uge, og det er ikke nok.... :( ..Men jeg fortsætter med at kime dem ned...jeg vil have mindst 4 mere... :x Og de to af besøgene......ja det er naturligvis helt i Aalborg..... :? ...og så ville det jo være fedt , at have et par stykker på vej ned og hjem igen.......arghhhhhh... :x Nå men inden jeg bliver hysterisk, vil jeg lige gå ud og se, hvorffor hunden ter sig som en sindsyg..... :shock: ...
Lone

Post by Lone »

Jeg har haft en god dag - omend lidt travl. Har næsten solgt mit projekt til en kommune - så får jeg osse mad næste år, hvis EU altså også er med på den!! Og mine hunde sover.........
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja men jeg har jo ligesom også lidt travlt... :roll: ..det er jo Fredag....og jeg kan jo ikke belemre folk efter kl 14....kan jeg ????... :? Nå men hvis jeg ikke får flere besøg, så får jeg da bare det mindre i løn...det er da en fed tanke..... :( ...omend ret nedslående !! Ps. Hunden havde ikke noget at gø af, blot havde den lige lyst til at udleve et hysterisk anfald.... :roll: ...det er nok mine dårlige vibrationer... :roll:
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Post by Ane »

Jeg er blevet skåret i af en plastickirurg.. et modermærke på næsen der skulle fjernes :-( nedtur.. det er rimeligt blodigt, men til gengæld dybt.. glæder mig til det er helet. Gyser for hvor ondt det gør når bedøvelsen er forsvundet.
Post Reply