Hvad byder i uventede gæster ?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Post by Nina »

... Det kommer SANDELIG an på, hvem de er!!! 8) Generelt HADER jeg uventede gæster - hvis de bare ´´lige´´ kommer forbi og regner med den helt store opvartning! :roll: Jeg har desværre en svoger, der kan finde på at komme helt ubelejligt - og selvom han har planlagt allerede hjemmefra, at han vil komme forbi - så falder det ham slet ikke ind at ringe i forvejen. :x Måske plager det mig ekstra meget, at han er særdeles kritisk overfor andre - og han påpeger straks ting og sager - som HAN finder ville være bedre på en anden måde - eller som han bare kigger misbilligende på ... Desuden har han en søn, som han ikke engang selv kan holde ud altid - og så er det jo dejligt nemt at tage ham med herhen - og så overlade ham til mig, som så må tage mig af ´´ungen´´ - samtidig med at jeg helst skal stable et traktement på bordet. *Grrr* Glemte jeg iøvrigt ikke lige at fortælle, at omtalte svoger selv bor i et hul i jorden? :roll: Nå ... Men generelt kan jeg godt lide at have (selvvalgte) gæster - og jeg mener selv at jeg er ret gæstfri, når der kommer nogen ... Men det skader ikke at slå på tråden, inden de dukker op - for dét gør jeg altid selv, hvis jeg har lyst til at invitere mig nogen steder hen. *GGG* Venlig hilsen Nina
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Post by Ane »

Jeg kan vældig godt lide uventede gæster.. men jeg er næsten aldrig hjemme så der er dårlige odds for at fange mig hvis man 'kigger forbi' - planlagte gæster sætter jeg også ret stor pris på.. andre mennesker i det hele taget.. (sagde nogen selskabspapegøje??) Ane
Post Reply