Kære teknikslave

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Kære teknikslave

Post by Lone »

Du er nok nødt til at give os alle et nyt kodeord - fx bare talrækken - og så sende os alle en mail om at ændre koden efter behov.....


Det er altså noget skod, detteher.....

Ellers må vi vel fordele jobbet......

Lone som ikke kan hedde Lone Schannon mere...... for navnet er taget - af mig selv......
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Post by Heidi »

stakkels Lone... jeg ved hvordan det er... jeg var ude for det samme forleden dag... jeg fik dog sendt nyt kode ord 2 gange og gik i temp filer og slettede alt det hed strigler og SÅ virkede det... Jeanie var så flink at teste mit tilsendte kodeord og det virkede ved hende, så det måtte være på min maskine fejlen lå...
Hilsen Heidi
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jeg har også lige haft problemet, men gik ind og slettede cookies, tempfiles og besøgte websteder. Derefter kunne jeg logge ind igen :P
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Teknikslaven
Administrator
Posts: 240
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:36

Post by Teknikslaven »

Jeg skal nok true ham med bål og brand, hvis ikke han kigger på det i dag :twisted:

Men nu skal vi altså liiiiiige ud at køre. Det er snart jul (undskyld hvis jeg gnider salt i såret, Helle :mrgreen: ) - der er så fandens meget man skal nå :(
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Ups - det var bare mig :oops:

Det åndssvage apparat kan åbenbart godt logge én ind automatisk, hvis man hedder administrator ](*,)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

I skal gøre det samme som HHansen, siger teknikslaven =D>

Det er noget med at han ændrede noget med cookies for at få lavet om på det dér med at indlæggene stod som læst, og så....et eller andet, som jeg heller ikke forstod et ord af :oops:

Men, altså, teknikslaven mener ikke han kan gøre noget ved det - han mener at I skal gøre som HHansen. :idea:

(Lone, hvis DU kan gøre noget ved det, skal du jo ikke holde dig tilbage 8) )
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

slet ikke kunne komme på fra min hjemme putter i flere dage :-(
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jamen, øøøh, æææh, altså :? ](*,) :evil:

Det er jo utåleligt :evil:

Er der stadigvæk problemer med log in?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Post by Skjold (Tidl. SL) »

...har ingen problemer haft, overhovedet.
/SL
Ellen

Post by Ellen »

Hos meg har det fungert helt til idag.

Men nu kommer jeg bare ikke ind! :evil:

Og jeg hadde krysset af for automatisk log ind.Det har fungert godt helt til nu idag.GRRRRRRRRRRR!! ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Ellen
Post Reply