Den rebelske side af Anja....

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Post by Lone »

Må du ikke ( udføre osv....) Hvorledes ses det? Hvorfor må alle rascisterne så ideligt udfolde sig på andre hestefora! Der lægges sgu sjældent fingre imellem
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Lone, aner det ikke. Jeg vil næsten tro, at nogle er blevet stødt og har anmeldt tråden (???) Jeg er også selv lidt forundret over at alle racismetrådene får lov at leve, mens andre, langt mindre chauvanistiske tråde skal dø. Min oplevelse af DF's støtter er egentlig, at de har meget svært ved at kapere forskellige nedgørelser af partiet og PiaK, hvorimod tilhængere af andre politiske partier er noget bedre til at kapere satiriske og propagandistiske tiltag mod netop deres ideologier og politiske syn. Det bliver meget hurtig vendt om til et personligt angreb mod dem, støtterne, og ikke et overordnet angreb mod den politik DF fører.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Begrundelsen er: ´´Dit indlæg er desværre slettet, da vi i vores adfærdsregler ikke ønsker politisk propaganda på xxxxx-xxxxxx.´´ Dog med et venlig hilsen... Hvordan får jeg tingene til at stå i kursiv?
Lone

Post by Lone »

Du markerer dem og kliker herefter på[i:b3957844b0] I[/i:b3957844b0] over indlægget. [i:b3957844b0]I for Italic[/i:b3957844b0] - = kursiv [b:b3957844b0]B for Bold [/b:b3957844b0]= fed [u:b3957844b0]U for underline[/u:b3957844b0] = understreg Nå, da - politisk propaganda - hm......
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Sært, synes altså også det var det jeg gjorde... Mustisk Jeg skal iøvrigt nok svare på din lange tirade :) men jeg skal snart på job, så det bliver først sen aften/imorgen, hvilket giver mig alenlang betænkningstid :) De første stikord er skrevet ned :) Det er nok også meget godt det ikke bliver idag, da jeg er blevet ramt af midlertidig ordblidhed :) Men klart, lad os lave en sit-down demo mod sener :lol:
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

på en sit-down mod sener.... Alle mine er jo dumme alligevel! Jeg vil også godt komme med noget argumentation for at tegen på DF´s plakater: DE ER DUMME! Ved godt den er tynd, men den er ihvertfald ligeså holdbar og veldokumenteret som (de flestes) argumenter for at stemme på DF !!!!!
Lone

Post by Lone »

jamen, jeg synes at det er et godt argument - dumhed skal man frygte! Det er dumhed og uvidenhed, der får folk til at frygte og hade andre mennesker, evt. af anden etnisk oprindelse. Det er dumhed og uvidenhed, der får folk til at handle overilet, i panik og skabe uovervejede situationer. Det er dumhed og uvidenhed , der gør at folk bliver en HOB, et massehysteri - uimodtagelige for moral, logik og sund fornuft. En begavet politisk modtsander kan man argumentere med, en dum og ubegavet handler alene på det følelsesmæssige plan - og det er farligt. DF er måske ikke alle DUMME/Uvidende - men de spiller på folks dumhed og uvidenhed og den frygt, der opstår heraf. Som jeg sagde, da jeg idag skulle sælge mit projekt: VIDEN ER MAGT!!! Det lød sgu meget godt.........
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Kunne man ikke også sætte en lille sort streg under næsen på Fru K.? :idea:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Post by Ane »

Der er allerede gjort Daisy: Jeg spottede en 'makeover' på DF's plakater på Østerbro station for et stykke tid siden: [url=http://www.flickr.com/photos/anes/43972934/]Pia med overskæg[/url], den ene [url=http://www.flickr.com/photos/anes/43972935] håndlanger[/url], og [url=http://www.flickr.com/photos/anes/43972933]den anden[/url]... Ane
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Herude i Alsønderup er vi ikke så pernitten... her har Pia bare fået et fedt hagekors i panden... så er den racist garneret.... eller hvad det nu hedder. Julie
Post Reply