Skal i lige se et billede af mit ( næsten) nye hjem ??

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Jeanie

Post by Jeanie »

:) ...De ville gå med til 100 000,- i afslag !! Så nu skal vi så igang med alt papir arbejdet, og håber så at det hele går iorden, banken har sagt ja, så der kan det ikke gå galt !! Overtagelse 1. marts 06. Og så må vi begynde at sætte stalden istand fra 1 dec. så den er fiks og færdig, når vi overtager !! Nu holder jeg bare vejret, og håber at det falder helt i hak !!! Jeanie- der allerede er påbegyndt indretningen af stalden inde i hovedet.... :P
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Nøørrj!! Det lyder ellers ikke dårligt! (alene dét at slippe af med et surt nabo-numsehul kan jo gøre en ganske jubilant) Bare vi havde egen skov...*misundelig smiley* Hvor i landet ligger det?? Glæder mig allerede til næste strigletræf!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja, det er faktisk det bedste, at slippe for naboen..han har godt nok gjort livet surt for mig mange gange... :( ...Det værste er at han faktisk er gået hen og blevet meget syg ( cancer), men det retfærdig gør vel ikke hans drikkeri igennem 30 år, samt at han tillader sig at kalde mig for ÅNDSVAG... :roll: ..hvilket jeg dog nok er engang imellem, men det skal HAN ikke afgøre !!.. :x Jeg har ikke villet danse efter hans pibe !! Så vi er røget lidt uklar...og han truer både med at smide mig ud af vores lille skovsamfund, samt skyde min hund !! Grundet hans sygdom vil han også sælge hans hus ( 3.900 000,-) en rønne af format !! Og har nu bedyret mig, at jeg skal fjerne hestene, ellers kan han ikke få prisen... :roll: ..hvad fanden har det med mine heste at gøre ?????????????? Nå men tilsyneladende flytter jeg før ham, så der bliver fred i ´´ Pløresødal Lejren´´ Det vi er ved at forhandle, ligger lige midt mellem Vejle og Fredericia....ligesom det vi har nu...men dog lidt tættere på Fredericia...end nu..... :roll: ...ja det må være sådan det er !!!!
Jeanie

Post by Jeanie »

:D :D :D :D :D :D Jubiiiiii...vi skriver under imorgen..... :D :D :D :D :D :D danser lige en øøø ø øøøøø øøøøøø øøøøøøøøø øøøø øøøøøø øøøøø øøø øø øøøøø øøøøøø øøøø øøøøøøøøø øøøø øø øøøøøø øøøøø ø ø øøøøøø øøøøø ø øøøøø øø øøøøøøøøøøøøø øøø øøøøøø øøøø øøøø øøøø ø øø ø øø øøøø øøøøøøøøøøøøøø øøøøøøø øø øøøøøø øøøø øøøøøøøøøøø øøøøøø øøøøøø øøø ø Dans for jer inden jeg går ind og ligger mig....kan garanteret ikke sove før 1. marts 2006.... :shock: ...DET ER FEDT....... :P :D :lol: :) :P :lol: :D :)
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Wow - tillykke Jeanie :D Hvornår skal vi komme og skal vi selv tage dyne og pude med? :P
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Tillykke tillykke tillykke... Hilsen Anja, som godt kan forstå hvis i nedlægger poolen :)
Post Reply