Hvordan var det nu???

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Hvordan var det nu???

Post by HHansen »

med det der barn der skulle ankomme sidst i oktober????? Er der sket noget?? Nu kan det ikke ske at hindre din deltagelse i strigletræffet, vel??? :shock: Og JA, jeg ER meget nysgerrig :lol:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Og nu er der lige lidt flere (eller i alle fald 1 mere) nysgerrige ??????
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

2 mere!!!!!!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Der er nok nogen der ikke har læst Jeanies efterårsferie tråd ordentligt :wink: Det var jo ellers den tråd der startede strigletræffet :lol:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Nope, ankom for sent og kunne ikke helt overskue de mange indslag. Heller lade være med at læse, end at læse halvdelen :)
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja jeg vil også gerne vide det ????!!!!! Hvor er barnet blevet af ??? :roll:
Lone

Post by Lone »

Næh, ikke noget barn endnu - selvom jeg ringer konstant og spørger til det! :evil: Jeg frygter osse at det blir fredag nat eller sådan noget - men naturen må jo herske som den vil :twisted: Ungen er jo fit for life - stor og alting - så den burde jo kunne tage sig sammen til at ønske et møde med den virkelige verden...... 8) Moaren er mere afslappet og tålmodig - men sådan er gravide kvinder jo - slow-life - (nu ville hun kvæle mig, hvis hun så dette.....)
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Tja - det er nok en dreng - sådan nogen er så langsomme om at komme igang :lol: Fredag nat kan vel nok gå an - det er sgisme da værre hvis det er lørdag nat hvor du sidder i Vojens med et træ i øret og spiller upwords (OG pakkeleg) :lol:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Er der ikke snart nyt om det lille barn??? Er jo ved at gå til af nysgerrighed :lol:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

ja, hvad tror du så vi andre er?! Masser af tilløb - ingen barn, det hele gik i sig selv igen - efter en laaaang dag! Men så er der noget med igangsætning......
Post Reply