Hvordan var det nu???

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Så.... Hvad så NU?????? Noget nyt???? Eller har jeg overset noget i andre tråde?? :oops:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Må jeg godt fortælle, at du ER blevet bedstemor, Lone ??? :D Til en lille dreng... 8)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jamen DET var godt at høre :D Tillykke!! :D Håber alt forløb godt selvom han var længe om det (vidste bare det var en dreng! ) :wink:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Ja, det må du da gerne, Lone. men det blev en dreng - pæn stor og alting og helt iorden. Men selve forløbet kan stå i rædselsberetningen over hårde og grusomme fødsler - eller i bogen, der kunne hedde ´´Derfor skal du aldrig ønske dig at blive Gravid´´ - og det er lidt trist. Mor ligger og ligger, men er glad - far er heldigvis en kvik person, der klarer det hele. Baby er oversød og smuk! Ved ikke om jeg må vise et billede. så det må vente lidt.
Post Reply