Hulk hulk hulk...snøft

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Jeanie

Post by Jeanie »

[quote:eaed4714ef]Jeanie..vaskemaskinen er blevet brugt til det sidste af hans tøj. [/quote:eaed4714ef] :roll: Betyder det så at den skal skiftes ud !!???? Og så syntes jeg personligt også, at du skal tage med til strigletræffet...der må da kunne findes en Hunde- barne-pige..!!....eller er det bare komplet umuligt ???????..... :? Jeg syntes du skal gøre et ihærdigt forsøg, på at finde en.....Kom NUUUUUUUU....please !!!! :P
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Istemmer Jeanies hylekor: Kooooooom NUUUUU Søs.... Vi vil så gerne have dig med!!! :D Og jeg kender dig ovenikøbet og VED hvad vi i så tilfælde går ind til - og det afskrækker mig ikke engang! :lol: (hmmm - KAN det tænkes at DU ikke tør fordi du kender mig??? :shock: ) Er nu ellers sikker på du vil have godt af det! Kom nuuuuuu :wink: Du kan køre med mig (hvis du tør) og Atengstedt :)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Post by Nina »

Er det DET - der skal til? :shock: Bortset fra, at jeg faktisk ikke finder ´´situationen´´ særlig morsom - så ´´faldt´´ jeg over en spændende ting: ´´Soignering af nøglehuller med en vatpind´´ :P DET har jeg dælme aldrig prøvet før .... :oops: Det lyder spændende - og i hvertfald en ting, jeg vil se frem til - hvis jeg bliver ´´dumpet´´ en dag ... At tænke sig .... :wink: Undskyld min utidige indblanding - men jeg blev lidt fascineret! :lol: Og se så at få opklaret HVORFOR - paphovedet pludselig smider guld på gaden! :!: Mange hilsener fra Nina
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

NU ville jeg ønske, at jeg ikke havde foræret tegneserien ´´farvel og tak´´ væk - den handler netop om den situation du nu er i, Søs - og den er FYLDT med smaddergode råd. :idea: Såsom: hjælp ham til at komme godt ud af forholdet. (her ses lille firkantet kvinde med tårer i øjnene, som hjertegribende forsøger at smile, imens hun samler mandens ting sammen) :cry: Vask alle hans underbukser. (lille firkantet kvinde fylder vaskemaskinen med mandens intimere undeting - han skal ihvertfald IKKE forlade hende med beskidte underdrenge) :cry: Huske at stive dem. (Lille firkantet kvinde smiler sardonisk idet hun STABLER 15 par fuldstændig BRÆT-stive underbukser nydeligt i hans kuffert) :twisted: Hmmm...gad vide, om man kan købe den antikvarisk??
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Jeanie

Post by Jeanie »

[quote:fdeb75af97]Søs-der stadig holder baldrian, whiskey og royal tæt inde til kroppen og som har lovet sig selv at i morgen skal det være.......skovtur på den grå højt elskede djævel..alias..bisse, bidløs og med barebackpad, det må give garanti for et sus, særlig hvis hun stikker af [/quote:fdeb75af97] Ja især hvis du rider i en lille brandert af ovennævnte !!...det bliver dit livs trip....... :P ...
Post Reply