Hulk hulk hulk...snøft

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Jeanie

Post by Jeanie »

Du skal råbe lidt højere Ose...Søs kan ikke hører dig, da hun sidder og sover med hovedet nede i tastaturet belagt med agurkesalat.....!!!!..... :P
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Åh gud Jeanie, de billeder du lige fik frem på min nethinde - højlydt skraldlatter a'la sprit-mannequin fra denne side af skærmen :lol:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Se, så kom du jo alligevel ´´igennem´´ til grinet HELT uden min hjælp. Havde ellers udtænkt et vældig alvorligt, filosofisk og pædagogisk indlæg..men det kan jeg vist godt spare mig NU! :wink:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Kan du ikke bare tage med til strigletræffet?? :idea: Så skal jeg (lettere overrislet og overbevist om egne teoriers fuldkommenhed) give dig indlægget i foredragsform - MED alle tilhørende fagter...og hikke! :mrgreen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Jeanie

Post by Jeanie »

:roll: [quote:17d8bd3fab]Tilgengæld fik jeg et alvorligt jeg-er-bare-helt-nede-i-kulkælderen-rengørings anfald, det var så slemt at jeg overvejede om jeg skulle rense nøglehullerne med sprit og vatpinde Kald mig bare nullermandsdræberen [/quote:17d8bd3fab] Ja okay !! Sålænge du ikke har forsøgt at stoppe møblerne i Vaskemaskinen, så går det nok !!!...Er ikke urolig for dig endnu.... :? .... - ja tag noget baldrian... :roll: ..som skulle være godt for.........??????? Øhhh...er det ikke det man bruger så katte bliver tiltrukket, hvis amn drypper det på kradsebrædtet...???? Hvis såfremt....så kan vi læse om dig i avisen imorgen....under overskriften: [b:17d8bd3fab]Vraget af kæresten, endte som kradsebrædt for byens vilde katte.[/b:17d8bd3fab] Det er gud'dødeme en krang skæbne du går imøde...... :shock: ...tænk når de finder dig...liggende fuldstændig forkradset, flået og med tataturmærker i panden og poser under øjnene, med en svag lugt af agurkesalat og whisky......der blir' noget at rode i for patologerne... Tag hellere en kop Frugtte.... :?
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

tag med til træf! Det bliver da skide skægt. Der er altid plads til en til. Koooom nuuuuuu
Post Reply