Gisp, mit liv er rodet pt.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Gisp, mit liv er rodet pt.

Post by Godzilla »

Først fik jeg en kæreste, som fluks flyttede til Sjælland, så jeg meget sjældent ser ham. :evil: Så var jeg primo oktober ovre og holde 50 års fødselsdag for familien. :D Så blev hesten aflivet. :cry: :cry: :cry: Akkurat hjemkommet meddelte min søster (hende jeg deler farm med) at hun vil flytte, så jeg måtte tage en beslutning om hvor jeg så skal hen? (Sjælland forstås). Men med 5 æsler og en førtidspension flytter man ikke lige til djævleøen. :( Så det næste der skulle erkendes var at jeg ikke kan have alle mine 5 skønne og højtelskede æsler med rundt i det her rod. Altså: Beslutning om at i hvert fald nogle af æslerne må sælges. :cry: :cry: Endnu et fødselsdagsparty for naboerne (jeg var efterhånden godt slidt og meget fattig!) :( Så blev min søster deprimeret, så jeg måtte aflyse Strigletræffet, for at hun kan komme herover og få hældt noget omsorg på. Der sker simpelthen for mange STORE omvæltninger på for kort tid. Jeg har lidt svært ved at kapere det. Var jeg ikke fuldkommen pladask forelsket lige nu, ville jeg sgu få knald i låget!! :shock: Nå, jeg havde lige brug for at få lidt hold på mine forvirrede tanker, og det hjalp at sætte det på skrift. :)
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Det var da godt! bare skrig op, hver gang du har behov for det - lytte kan vi altid. Jeg er osse forelsket - er det ikke bare herligt?! Men man sover sgu så lidt -
Jeanie

Post by Jeanie »

Tjaa..rodet har det med at hobe sig op, sådan i bunker...før det kaster sig over en ....og det på engang...altsammen.. :shock: Ved ikke om det er specielt for nogen, men kender godt det der med mange ting på én gang...eller i hvertfald over meget kort tid.... :? Tror rent faktisk, at det er sådan for mange af os jævnligt..... :? :roll: ...ting af størrer eller mindre betydning..vælter bare ind over en i en lind strøm...og man når ikke at udrede det ene, før det næste er igang..... :? ..... Det er i DE perioder, at det skulle være påtvunget at få en middagssøvn...??!!!... :roll: ....det hjælper da lidt...bare en smule.....??? Jeanie- Der trænger gevaldigt til at sidde HELT stille og bare glo..... :!:
Post Reply