Hold kæft hvor er jeg muggen!!!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Post by Lone »

Ja, ja - føl jer endelig fri til at være mugne - vi kan danne Selskabet til Muggenhedens Fremme! :evil: Og så kan vi protestere mog enhver positiv, lalleglad fænakke, der skulle forsøge at komme frem med en eller anden lam påstand om, at livet er skønt, vejret er godt, Marys unge er køn - se glad ud! NEJ, VI VIL IKKE!!!!! VI VIL VÆRE MUGNE - :evil: :evil: :evil: I det mindste indtil noget andet findes bedre - men det har vel laaaange udsigter: der er altid en unge der skulle have været kørt, eller som man glemte at hente, altid nogle indkøb der smuttede, altid endnu et forældremøde........ JEG ventede 30 minutter på Stephanie, som sad inde på skolen og ringede til den telefon jeg havde glemt derhjemme - så hun var muggen, jeg var muggen - men jeg fik købt støvsugerposer OG støvsuget. men nu sviner de vel så gulvet igen - de dér - DE ANDRE! Hrmpf!!!!!! :twisted:
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Nu vil jeg også godt med i den mugne klub....... Min dumme dvd-afspiller, har fandme lige ødelagt min nye Michael Bolton cd.... Nu er jeg muggen MUGGEN rigtig p*sse muggen. Og så har min kat orm. Og jeg har ikke plads til den pony jeg vil ha. Jeg tror jeg laver en Maude! ØV ØV
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeg vil også være med :!: Jeg har ondt i min fod, fordi jeg i nat da jeg, gamle halvinkontinente kone, skulle op at tisse og ikke gad at tænde lys, vadede lige ind i en dør, på den SMALLE led. Foden, venstre pa, og panden fik lige et ordentligt hug :evil: Jeg skal af med mine æsler :evil: Jeg skal gøre huset i stand så jeg kan SÆLGE lortet, så jeg får ikke engang selv glæde af møwet. :( Min kat og min hest er blevet aflivet inden for den sidste måned :cry: Min kæreste er på skide Sjælland næsten hele tiden, når jeg går her og vil have kærlighed og se*, øv :evil: Og Jesus bliver ved med at ligne en bøsse når jeg prøver at tegne ham til missionshuset, fordi han skal se så pisse engleagtig ud. Og en af løverne i løvekuglen, ligner en Sct. Bernhardtshund. :twisted: OG, jeg kan ikke komme til STRIGLETRÆF for h... :evil: :evil: :evil: Lorteliv :evil: :evil:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

æææv, Gunilla. Min muggenhed ØGES jo bare ved dit ovenstående indlæg: Nu bliver jeg IGEN mindet om, at du ikke kan komme til træffet!!!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Gamle koner!!!! Det ér vist på tide , at i finder portvinsflasken frem og stikker snablen i den røde, fyldige og rosinduftende substans. Stokken skal poleres og mimrekortet findes frem... Ud på landevejene med det offentlige, skænd og spy på ungdommen, alderdommen, fremmedheden og intetheden. Men husk for djævelens skyld, at behandle alle med lige dele had og muggenhed, alt skal mugges alt skal skændes og alt skal drikkes. Jeg følger trop når tiden er inde :lol:
Jeanie

Post by Jeanie »

Hov hov OSE !!...du skal ikke ´´ gamle kone´´ mig.... :evil: ..Jeg som stadig ( trods poser under øjenen)..render til DAD koncerter og ter mig som en teeager,drikker selvmords kvantier af fadøl, afbleger håret for at blive blond og ikke grå.... :roll: Jeg som datteren syntes er pinlig...lige indtil hendes veninder bedyrer at jeg er den ´´fedeste´´ mor man kan ønske sig....jeg som lader mig tatovere i ny og næ, og ønsker mig mest af alt en Harley Davidson... :!: Og jeg DRIKKER PORTVIN..det smager sgu da godt !!!... Polere stokken !!... :twisted: ..ja da, det skulle da bare være for at give dig et par slag i din lille mås..... :P .... :wink: Kom an OSE her er en ´´bedstemor´´ med slag i..... :D
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Jeg kan altså ikke finde det der mugne igen idag...... Alt går godt, og selv de ting jeg rent faktisk har at være muggen over, drukner lidt i glæde. Det er da fortvivlende! :lol: Manden min vil købe en ny Michael Bolton cd til mig idag, så det er da et fedt med den gamle...... min veninder kommer forbi med ormemiddel til min kat om lige lidt, og dvd´en virker alligevel. ( det var min idioti, der ødelagde cd´en) Min læge vil give mig en ny hofte, så kan jeg jo ikke en gang være muggen over at være invalideret! Pis. Nå, hvilken klub skal vi så starte idag? Klubben for halvgamle umugne strigler? Nogen der vil være med?
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

For uglen i hulen og kuglen i poolen... Portvinsdrikning, stokkepolering, skænd og spy, er da positiver :) Det er INTET galt i at være ældre/gammel/semigammel/ung/midaldrende og en lille smule bitter på samfundet og iøvrigt være i stand til at mugge over hele linien :) Jeg er bare ikke lige i stand til at tilmelde mig HT's mimrekorts ordning i denne uge, jeg er sært glad for tiden, dog lurer muggen altid under overfladen :) At afblege sit hår er der INTET galt i, det er smukt og til tider yderst hjælpsomt med et snehvidt hår, gerne med tilhørende blå/grønne/lyse øjne. Slag i min mås... UHA, nu er vi ovre i noget helt andet og ganske fristende :lol: Det er det, jeg søger simpelthen slag i mås... Hmmmmm (sætter fingeren på næsen og ser vidende, ikke vindende, ud) :mrgreen: Portvin smager allerhelvedes godt, hvorfor skulle man dog blive bitter, gammel og drikke noget som IKKE smager godt, nej der sætter jeg skisme grænsen, livet skal smage godt!!!
Jeanie

Post by Jeanie »

Øhhh...hvad med blond hår og brune øjne...... :roll: [quote:107d8a8113]Slag i min mås... UHA, nu er vi ovre i noget helt andet og ganske fristende [/quote:107d8a8113] Der sætter jeg grænsen......er sgu nok ved at blive bare lidt ældre !!..... 8)
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Der kan du bare se, jeg er slet ikke parat til det mimrekort, men jeg øver mig ihærdigt på portvinen :lol: Blond hår og brune øjne, det går vel an, eller køber du bare et par solbriller, så ser du samtidig semiberømt ud, og det ved ´´vi´´ jo er godt (hmmmmm) :mrgreen:
Post Reply