Dorte,Atengstedt og Stratego m.fl

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: [size=18:453c17013d]Hav nu et rigtig godt træf, kære medstrigler :!: Og send en venlig tanke til en godt nedslidt kardæsk :!: [/size:453c17013d] :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Jeanie

Post by Jeanie »

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: ..Åhhhh Gunilla.....!!!! Håber vi ses en anden god gang !!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Gunilla, du kan tro vi tænker på dig!!! Og det er SÅÅÅÅ trist at du ikke kan komme med :cry: (har faktisk hemmeligt håbet på at din søster mirakuløst ville komme ovenpå, så du alligevel kunne deltage - og det ville jo også være godt for hende)..... Men - heldigvis så har vi jo allerede booket Jeanies nye hus til næste træf - og SÅ kommer du!! ikke??? :lol:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Hjææælp! Lone Schannon skal være oldemor (eller et eller andet), og det kan ske at jeg ikke kan køre med hende. Er der nogen, der ved hvor det er, jeg skal hen og hvordan jeg kommer derhen med .... Det Offentlige... jeg har jo kun planlagt så langt som til at være i Ringsted kl. 9.30... men bortset fra det har jeg overhovedet ikke fulgt med i præcis hvor det er, Dorthe bor.... Hvad hedder den nærmeste station? Måske er der nogen, der kan hente mig der.... jeg når nok ikke ismulerne, men jeg vil prøve. Mvh Julie
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

OK... jeg lander i Vojens 12.15. Hvad gør jeg så? Julie
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

JulieT - siger du at Lones datter har valgt lige NU til det der???? Godt du ikke giver op... Håber nogen samler dig op i Vojens :D Atengstedt og undertegnede kommer sydfra direkte til islænderne...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Jeg ved det ikke... måske. Nu har jeg bestilt en togbillet, men kan vi ikke lige få adresserne igen, for jeg ved slet ikke hvor jeg skal hen. Er Vojens overhovedet den rigtige station? :-P Jeg har i øvrigt stået på hovedet i et hav af flyttekasser i dag, og jeg kan IKKE finde min sovepose... kan man låne et slumretæppe? Mvh Julie
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Tager da bare en ekstra dyne med. Hilsen Britta
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Tak, Britta... vi har kun dobbeltdyner, og det er måske lidt voldsomt at slæbe sådan en med i toget :-P Julie
Jeanie

Post by Jeanie »

Øhhhh...kommer Lone Rugård heller ikke ????.... :roll: ..Eller er det noget jeg har fået galt i halsen....?????
Post Reply