Dorte,Atengstedt og Stratego m.fl

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Takk Helle,nu har jeg fattet pointen! :P Så da er alt klart her! Føler meg omtrent som en ung pige der skal på sin første date. Forventningsfull,nervøs,glad og panisk! :wink:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Altså: HVAD er der nu galt med Tullamore Dew?? :roll: Så vidt jeg har forstået, er Tullamore Dew den skotske pendant til den i John Steinbecks ´´Cannary Row´´ beskrevne Bourbon ´´Old Tennessee´´, som går under populærnavnet Old Tennisshoes og smager som var den lavet i går aftes på karameliseret halm - foruden naturligvis tennisskoene! :mrgreen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Foreslår - i lyset af den nys donerede flaske Pullimut - at aftankaffe-tilbehøret ændres fra Mississippi Mudslide til Dirty Tart, der som en af de væsentligste ingredienser rummer 1½ dl whisky...som ikke nødvendigvis skal være af bedste kvalitet.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jeg støtter forslaget - HAR smagt den :P Og navnet passer garanteret bedre til selskabet :mrgreen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Og bare lige for at få alting skåret ud i pap for MIG også: Kører vi til Dorte, og derfra ud at se islændere? Eller mødes vi hos de der islændere?? Og hvad var'et nu vi skulle have med, udover pakker til pakkeleg: Drikkevarer til eget forbrug, chips/guf - og andet??? Soveposer? Liggeunderlag?? Masser af penge til indkøb af udstyr og heste??? :shock:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Så fik jeg endelig snakket med Anne-Marie og hun er med på vi kommer kl. 13. Butikken lukker kl. 13.00, så hun har god tid til at snakke med os. Hun vil gerne give en rundvisning på markerne, men har ikke noget show hun kan fremvise. Men hun vil gerne fortælle en masse om det at være islænderavler. Vi kan så kigge på butikken bagefter. Jeg er vist den eneste der kører direkte til Hyldahl, da det vil være en omvej for mig at køre til Vojens først. Glæder mig til lørdag. :) Hilsen Britta
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Liggeunderlag behøves ikke, da jeg jo har masser af senge, og nogle extra madrasser... (køjesenge endda) I må gerne tage sovposer med hvis i har, men jeg har masser af dyner, og i skal nok få helt frisk betræk på :lol: Har i noget specielt yndlyngsmusik, medbring dette, og hvis i har sjove spil......
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Atengstedt og undertegnede er blevet enige om at siden vi nu alligevel skal SÅ langt sydpå, så vil vi liiiige smutte over grænsen - dermed kan jeg regne ud, at det er det letteste at møde resten af jer hos Hyldahl, ikke sandt? Og der skal vi være kl 13? :)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja nu er det så imorgen, og der er stadig ting jeg ikke lige har fået til at falde på plads inde i mit ´´rodehoved´´... :? [b:b4d2cef566]Skal vi mødes hos Dorthe kl 12.30 ?[/b:b4d2cef566] [b:b4d2cef566]Hvor mange pakker skal vi medbringe ?[/b:b4d2cef566] [i:b4d2cef566]- Skal købe dem idag..[/i:b4d2cef566] [b:b4d2cef566]Hvad var lige prisen for deltagelse ? Skal der medbringes nogen form for mad [/b:b4d2cef566]? Jeg MÅ vide det ??????????...... :? ...nu !!!! Jeanie
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Vi mødes enten hos mig, eller ved Hyldahl.... Det er et fedt for mig... Bare jeg kan køre med nogen, da jeg hverken har bil eller kørekort....... Men Ellen kommer jo idag, så hende tror jeg godt jeg tør køre med...... Hvis du vil drikke andet end øl og Whiskey, må du selv medbringe..... Ta du bare 2 pakker med! Prisen bliver mellem 100 -150 kr. Mangler at handle de sidste småting.... Det dækker aftensmad og hygge til lørdag, og morgen- og middagsmad søndag......... Ud over det forventes du at medbringe godt humør, og lysten til at være fjollet. Er der andet, kan mit rodehovede heller ikke lige rumme det. Nå må heller skubbe lidt rundt med rodet og skidtet.... Vi ses!
Post Reply