Dorte,Atengstedt og Stratego m.fl

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Dorte,Atengstedt og Stratego m.fl

Post by Elsoma »

Kan I lese mit siste indlegg i Strigletræf-tråden? Skulle gjerne ha nogle svar så jeg får gjort de siste forberedelsene til min invasjon af Danmark! Hilsen Ellen som lider af reisefeber og med et spenningsnivå som er helt oppe i skyene... Glæder meg da helt vildt!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Har du stadig mine nr? (74545054 eller 50954306) Jeg er hjemme hele fredag, undtaget fra 8.00 til 8.15, men der er du jo heller ikke på vej endnu...... Nu vi er ved det. Er dre andre der kommer fredag? Jeg glæder mig helt vildt! Hvad blev det til med en pakkeleg, skulle vi det? Knuser fra Dorte
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeg pønser på at komme fredag også, men jeg tør ikke helt sige, hvornår det bliver. Den går nok hen og bliver 21, før jeg kan være i Vojens, vil jeg gætte på - men så er lørdag formiddag jo også til rådighed for en tur over grænsen. :D Jeg stemmer imod pakkespil :twisted:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Så vidt vides så kommer atengstedt og jeg lørdag :) Jeg stemmer helt klart FOR pakkespil - nemlig SÅ!! :twisted: Jeg synes nemlig det er sjovt! Dorte... Adressen????
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Pakkespil er dødssygt :evil: Og jeg og Julie kommer lørdag :P
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

6500 Vojens. Skriv mine nr. ned, og ring når i nærmer jer motovejs-afkørsel 68 eller 69. Den første er lidt mere ´´bøvlet´´, men ca. 1½ km. kortere....... Undtaget for Stratego der kommer ´´nedefra´´...... Nogen der manglede hest eller pony, så jeg kan advisere om at vi lige vil se udvalget? I kan også bare ringe idag, og få en vej-beskrivelse! Så er pakkelegen vel droppet?
Jeanie

Post by Jeanie »

Øhhhhhh....jeg kommer........lørdag kl...................?................. :? :roll: ....................hvornår var det nu det var ??????... :roll: :oops:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Kan Lone og og Lone ikke bare servere et eller andet for os andre mens vi spiller pakkespil??? :twisted: Hvis de altså er de eneste der ikke gider :twisted: Hvis det derimod viser sig at JEG er den enste der gider pakkespil - så bøjer jeg mig for flertallet :cry:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Lover højt og helligt at ringe i morgen og få det hele på plads. Det har været et par hårde dage med den nye hest (dyrlæge) og den gamle, der jo også skal passes og rides og manden på aftenarbejde. Skriver en stor lap og sætter den midt på skærmen inden jeg går i seng, så jeg husker at ringe i morgen. :) Problemmet er nemlig, at det er for sent når jeg har været ude ved hesten, så skal lige have styr på det i min ´´pause´´ mellem arbejde og hesten, hvor jeg gerne lige slapper af foran skærmen. Jeg kommer sydfra og kører direkte til Hyldahl på lørdag. Har fået en fridag på fredag, men da skal jeg have smed til den nye hest. Hilsen Britta PS: skriver lige en mail til Anne-Marie i aften.
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

*råber PAKKELEEEEEEG som gymnasiedrenge råber FI******EEEEEE* PAKKELEG, PAKKELEG, PAKKELEG, PAKKELEG! Pakkeleg! Jeg har jo fornylig oplevet det livsbekræftende privilegium at blive nogens mor. Med fornøjelsen følger dog den lidet orgasmiske bivirkning, at det ikke længere vil være mig, der får flest pakker juleaften. Derfor føler jeg et behov for at få min pakkeiver valideret i et åndeligt forum. PAKKELEEEEG! Nå så er den giraf vist aldeles glatbarberet.... lige bortset fra PAKKELEEEG. Hvis jeg får min pakkeleg, sætter jeg en ekstra laber førstepræmie på højkant til vinderen af pubesquizzen. Julie
Post Reply