Dorte,Atengstedt og Stratego m.fl

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Julie. Jeg skal da nok hente dig i Vojens!!! :D Så vil det vise sig om jeg kan finde ud til Dorte igen :D ER Lone blevet bedstemor??? vh Lone Beck, der er arriveret hos Dorte og låner hendes computer
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Hvis Julie først kan være i Vojens 12.30, så kniber det vel med at være ved Hyldahl kl. 13.00? Hvor mange kan ankomme til Hyldahl kl 13 og hvis ikke hvornår så? Hilsen Britta
Jeanie

Post by Jeanie »

Jeg tror helt ærligt ikke jeg kan nå det, hvorend jeg gerne ville...men der er hundrede ting imorgen formiddag, + et møde med en kunde.... :? ..jeg vil gøre hvad jeg kan..!!!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Atengstedt og jeg er ved Hyldahl kl 13. :) Så er det jo spændende hvor mange andre der når det til det tidspunkt :)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Hej igen... nu har jeg fundet ud af at jeg kan blive siddende på IC-toget til Kliplev, hvor jeg arriverer ca. kvart i et. Ifølge Kraks tager det ca. fem minutter fra Kliplev Station til Potterhusvej, hvor Hyldahl ligger. Lone Beck.... skal vi ikke lave en date, så.... på Kliplev Station klokken kvart i et? Altså 12.45? Julie
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Hov forresten... ang. Lone Rugaard... jeg fik en besked om at hendes datter *måske* lagde an til landing i morgen, så jeg tænkte at det nok var bedre at træffe et alternativt arrangement... men jeg håber da fortsat at Lone kommer. Julie
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Julie - Vi kan også bare aftale at Atengstedt og jeg samler dig op 12.45 på kliplev station. Du kan få mit mobil nr her 28438108 - så kan du ringe hvis der er noget..
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Oho... takker mange gange. Så skal jeg ikke ulejlige Lone Beck... vi kan jo ikke have at hun farer vild... selv kan jeg ikke bidrage til den kollektive stedsans.... jeg mister ofte overblikket i min pudderdåse. Mit mobilnummer er 20 48 15 40. Jeg tager en rød nellike i knaphullet og står under uret med en avis under armen... naaah... det er mig med de store tasker. Julie
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Vi kan jo lige ringes/skrives ved i løbet af formiddagen - da ved du jo om du er med tog eller med Lone :lol: Og er du med toget, skal vi nok finde dig i Kliplev.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Jamen jeg er helt sikkert med toget, for jeg har købt billet. Så sparer jeg også en halv time, som jeg så kan bruge på at løbe forvildet rundt og lede efter min tandbørste. Julie
Post Reply