Dorte,Atengstedt og Stratego m.fl

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

ok - HHansen og Atengstedt samler Julie op på stationen, så følges jeg nok med Dorte og Ellen ned til ismulerne (hvis ikke jeg starter dagen med en tur over die Grenze) . Ellen er i øvrigt også vel ankommet og bænket med en øl :D Vi ses i morgen. Mojn!!
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Jeg har dyner, så du behøver ikke ta extra med stratego........
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Den er i vinkel. Julie
Jeanie

Post by Jeanie »

Jeg køre hjemmefra om ca 1 time....mødet er aflyst !!... :) Jeg har navigation i bilen...hvis det glipper ringer jeg til dig Dorthe, så ha' lige mobilen i lommen... :) Nej OK..det bliver 1½ time inden jeg kører, skal jo lige lave soveplads i bilen.... :P Vi ses... Er det praktisk påklædning ud til Is-Hestene ?????? Jeanie
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Tager med færgen kl. 12 og forventer at være ved Hyldahl ca. 12.45. Er kørende i en rød citroen med lette buler. ;-) Praktisk tøj til ismulerne, da det har regnet en del og det blæser næsten altid på de kanter. Er begyndt at have sommerfugle i maven og håber ikke jeg har glemt noget. Hilsen Britta
Jeanie

Post by Jeanie »

Britta...er gummistøvler nødvendig ????? Eller bare alm. praktisk fodtøj ???? Hvis du har tid til at svare ??? Eller regner jeg den den selv ud....tror jeg nok..... :roll: Jeanie
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Hej Jennie Jeg ville nok tage et par gummistøvler med i bilen. Tager selv staldstøvlerne med. Hilsen Britta
Post Reply