Når tilliden er væk

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Når tilliden er væk

Post by HHansen »

Ja, hvordan får man tilliden tilbage? Når man igen og igen er blevet svigtet :cry: Når man derfor har vænnet sig til at TRO der ER noget galt hele tiden - hvordan vænner man så det mønster??? :cry: Jeg har mistet tilliden... Til min BIL :roll: Fordi den adskillige gange har svigtet mig. Fordi den 'altid' er utæt et eller andet sted.. inkontinente møgspand! :evil: Atengstedts husbond var her igår og har IGEN udskiftet en utæt del. Og nu regner vi da med den kan holde sig... Men..... Jeg TROR jo ikke på den. Sidder hele tiden og synes der er en underlig lyd, at den lugter mystisk, at den ikke kører som den plejer osv osv... Så hvad gør jeg så????? :?: Kan man komme på en clinic med sin bil, hvor man genopretter den gensidige tillid, og kommer til at stole på hinanden igen? Skal jeg måske kontake en healer? En Auto-healer måske? Kan det få køretøjet til at opføre sig ordentligt? Skal jeg skrotte lortet og købe en anden??? Skal JEG måske bare til en healer??? Eller noget??? :shock:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Helle,den høres da nesten ud som min autocamper! :mrgreen: Les beskrivelsen af den i mitt indlegg i strigletrefftråden. Desverre tror jeg det blir svært at gjenopprette tilliden. :( Det er med gamle biler som med mend,har de først begynt at svigte så har de en tedens til at fortsette med det. Men hevnen er sød,sig bare til at svikter du EN gang til er det ud af vagten,for da tar du til deg en yngre og lekkrere modell! :twisted: Mener bestemt at det er slik mendene gjør :?: Så da kan da vi kvinder også! :idea:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Den har taget magten !!! så igang med noget ´´Bil mand ship´´... så den forstå at du er ´´herren´´ og den skal være der for dig og ikke omvendt...
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

Helle! Du har vel tjekket at den ikke har ondt nogen steder? Har den haft nogen grimme oplevelser, der kan have medvirket til at den har tabt respekten for dig som leder? Hilsen Dorte der går ind for healing og bil-manship....
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Ja altså - en stor del af problemet er jo nok at JEG tror den har ondt et eller andet sted.... I virkeligheden skulle jeg nok bare ignorere alle lyde der måtte komme fra den - skrue op for musikken og bare køre... Så kan den LÆÆÆR' det nemlig så! :twisted: Men det kan også være at noget mere bil-manship ville hjælpe?? Nogen der kender et godt sted til den slags? Og måske vi Strigler kan prøve en fælles healing af møgspanden når vi skal holde træf??? :lol:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Måske skulle du bare sætte den til salg for en formue - overdrive dens gode egenskaber og afstamning, så plejer alle skavanker mirakuløst at blive minimeret til ubetydeligheder..... Skrot dog den møgspand - den ved jo ikke den skal dø, så send den til ophuggeren, den lider jo tydeligvis - og den vil helt sikkert ikke kunne trives med en anden ejer - det ER jo kun dig, der forstår den! [size=9:90b713060b]- [i:90b713060b]en god bil har ingen farve - men som regel kan den køre....[/i:90b713060b]..[/size:90b713060b]
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Jamen Søs, hvad så når man HAR lært at skifte dæk, tjekke olie og vand, påfylde sprinkler og benzin, skifte vinduesvisker, brug af startkabler og i nød løbe skidtet igang ? Det kan da ikke være rigtigt at man så skal i gang med den store mekaniker uddannelse bare for at de troløse møgspande gider holde sig kørene ? Jeg forlange jo bare den skal køre fra A til B og nogen gange C, den behøver ikke engang at se godt ud mens den gør det. Det ER ikke befordrende for køreglæden, når man sidder og er superparanoid overfor enhver lille lyd omkring en og tænker i dyre regninger og ulykker fordi nu falder skidtet helt sikkert fra hinanden, for så at finde ud af at der holdt en knallert ved siden af en i krydset... Camilla - som også er blevet lettere bilparanoid
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

AH!!! Camilla DU forstår mig. Nøjagtig det var jeg ude for igår! Pludselig lød bilen underligt... Den lugtede også :shock: Begge dele stammede så fra knallerten foran :oops: Og jeg KAN skifte dæk, og påfylde alle tænkelige væsker - skidtet har nemlig været inkontinent på snart alle slags - mangler kun det der hører til servostyringen! (og DÉT lækker den sikkert i morgen!). Det bedste man kan sige om min bil er at den rent faktisk altid starter - og den KØRER også. Er aldrig brudt ned så den ikke KUNNE køre. Men det er jo begrænset fedt når den skal have påfyldt mere end 1 l vand pr 10 km man kører... :roll: Og det allerværste: den er ikke engang rød!!!! :cry: Havde den været det kunne jeg have accepteret MEGET mere :wink:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

[quote:956597852c]Jamen Søs, hvad så når man HAR lært at skifte dæk, tjekke olie og vand, påfylde sprinkler og benzin, skifte vinduesvisker, brug af startkabler og i nød løbe skidtet igang ? [/quote:956597852c] Camilla...så er det man ikke længere har brug for manden i sit liv...og det er så et helt andet spørgsmål , at tage stilling til..... :roll: ..... :wink: - Så skal han skiftes ud i stedet for bilen........eller er det lettere at skifte bilen....???... :roll: :?:
Post Reply