Mit møde med en idiot.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Mit møde med en idiot.

Post by Dorte Hansen »

Jeg har mødt en vaske-ægte idiot i dag..... Og jeg kom også til at sige det til ham....... :oops: Og jeg kom også til at true ham..... :oops: Forklaring: Vi bor lige op til en vej, hvor der er mange der cykler og går tur med deres hunde. I dag kommer en ´´pæn´´ung herre cyklende med sin jagthund. Jeg er ude i haven, og har min hund med. Vi nusser lidt rundt med noget riven indkørsel. Da bemeldte herre, kommer forbi med sin hund, trækker den ham af cyklen, fordi den hopper hen mod min der sidder og kigger på at jeg har r*ven i vejret..... Han får et hysterisk anfald, og klasker sin hund nogen med linen og samler en håndfuld grus og smider efter min!!!!!! Jeg bliver lidt stram i betrækket, og beder ham om at lade være med at smide sten efter min hund, og slå sin egen...... Han kigger på mig som om jeg er åndsvag, og siger: Jamen så få da den køter til at gå væk! AHVA. Min hund sidder på min grund, 5 meter fra vejen. Må den ikke være der? Nej, for så kan han jo ikke styre sin!!!!!!! Hans hund ligger helt stille, og min sidder pænt. Så er det at det ryger ud af mig: Helt ærligt din store idiot, så kan du f*ndme lade være med at cykle med din hund, indtil den har lært at lystre....... Han kalder mig et par knap så kønne navne, alt imens han igen klasker til sin hund med dens line... Så er det min hjerne går i nedsmeltnings-mode. :evil: Jeg siger at hvis han ikke øjeblikkeligt stopper, smasker jeg ham nogen. Han ser fuldstændig lamslået ud, og kører stille derfra. Måske fordi han nok var 190 cm. høj, og temmelig bred. Jeg er 155 cm., virker det lidt komisk :?: Nu her bagefter kan jeg grine lidt af det, tænk at lille mig kunne skræmme sådan en stor fyr..... Det værste af det hele er at selv om jeg er MEGET imod vold, så tror jeg sørme jeg havde gjort alvor af det! Sådan en idiot :!:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Sådan, Dorte :lol: Næste gang du ser ham, må du invitere ham herind, så vi kan få lidt sjov debat :idea:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
xenia

Post by xenia »

Dorthe Respekt for dig ! Ikke mange havde sagt noget til hovedet af sådan en gut, og rent faktisk fået ham til at lytte!. Handling siger mere end ord ! :D You go girl !
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Bare ring Dorte så skal jeg komme omgående og hjælpe dig med at klaske ham nogen på frakken... Sådan en nar, .......uha jeg bliver så gal hvis jeg kommer kørende og en eller anden slår sin hund, så får han lige hornet..
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
PiaK

Post by PiaK »

Dælme sejt gjort 8) Gad godt have set ham i fjæset da du *rullede* dig ud :twisted: Mvh. Pia
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

RE'SPEEEEEEEEKT!!!!!!! :evil: :evil: :twisted:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Jeanie

Post by Jeanie »

Ohhhh..gud jeg møder mange IDOTER dagligt.....i trafikken, i køen i Brugsen, på arbejdet, ude i skoven.....verden er fuld af idioter...store som små.....de er allesammen idioter.................alle Idoter SKAL HAVE TÆSK...TÆSK TÆSK...... :twisted: Kom lad os give alle verdens IDIOTER nogle BAAAAAAANK....., så kan vi følges hjem når de vender sig om og kommer efter os... :? :shock: :roll: ...og tænk sig , jeg er vokset op i et lille samfund, der har huset 2000 idioter, da der var fuld belægning...... :shock: ...godt vi var sorteret... :P
Lone

Post by Lone »

Jeaniiiiieeee - tag lige en af de små blå piller!!! Verden er muligvis fuld af idioter - men de kan ikke gøre for det. de er jo for dumme til at se hvor dumme de er! Tilgiv dem deres idioti - thi de ved ikke bedre! (jeg kunne have været blevet en god kristen, hvis ikke jeg var ateist! - damn!!)
Jeanie

Post by Jeanie »

Snupper en lille blå....... :P ........Ikke at det skulle hjælpe, jeg er bare kortluntet idag, og så kan det jo ligeså godt gå udover et par IDIOTER, der trænger til at få nogen BAAAANK.....det er så sjældent man render ind i nogen man må slå på...... :roll: ..... :roll: ..... :roll: ........Nej nu går jeg ud og muger !!!!!!.....Og drikker noget Kaffe.. :?
Post Reply