Ny herinde

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

tør jeg nu fortælle, at jeg bæller litervis af skovbær-te hver dag :roll
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
xenia

Post by xenia »

Lone B. litervis ligefrem. Holy f... :mrgreen: Det var godt nok meget !! Jeg kan godt nøjes med en enkelt kop. Litervis ? - Giver det ikke anledning til en masse tisse ture hele tiden! Syns godt nok sådan noget stads render hurtigt igennem systemet
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

ja, det er vanddrivende ad H. til. Det må være derfor man bliver så tørstig af at drikke te. Og så kan det jo hurtigt blive til en kande - eller tre :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Ja, der kan man se - frugttedrikkende gamle strigle :evil: . Ordentlig te er grøn te - og sådan er det. :shock: Gunpowder te - bittert, grønt og lækkert! 8) Men jeg drikker osse let flere liter om dagen - iblandet et kaffe og vand! jeg lider af hydro - et-eller-andet - jeg drikker vildt meget. Men ALDRIG frugtte..... det er for svagpissere......
xenia

Post by xenia »

LoneB. Ja jeg syns endda man blir lidt tør i munden af det, måske derfor jeg ikke drikker så meget igen, men godt smager det altså !!! :mrgreen: Ligenu drikker jeg dog en kop kaffe for og holde mig vågen et par timer endnu. Har en engelsk opgave der ligger og lurer, men lige meget hvor meget jeg prøver, kan jeg ikke tage mig sammen til den ligenu :roll:
xenia

Post by xenia »

LoneS.. Haha nej det er for nogle som kommer til og ´´pisse rigtig meget´´.. sorry ku bare ikke lade være! ...Forstår fint dit svar :mrgreen: Hmm min mor siger sgu også altid, du skal drikke vand, vand og vand.. - Men hun er også kost et eller andet og økologisk køkkenleder :mrgreen: Selvf er det sundt, men nogen kan bare drikke mere vand end andre, ligger vidst naturligt til dem.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Efter tre kander bliver man knastør hele vejen igennem, kan jeg godt love dig 8) Det er afskyeligt! Men når først jeg kommer i gang med at drikke te, bliver jeg ved :shock: Men her til aften kom jeg til at bælle cola. Så kan jeg sove uforstyrret af min blære i nat :D Gaaab - jeg vil i seng. En ny arbejdsdag truer om alt for få timer. God arbejdslyst med opgaven! Godnat :)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
xenia

Post by xenia »

LoneB. Dvs. Man bliver lissom afhængig af det stads ? Yrk.. Har jeg heldigvis ikke oplevet endnu! Tak tak du :) Skal ikke til timer før kl 13 imorgen, så der er tid nok . (siger jeg nu) :mrgreen: Og godnat til dig :)
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

HVAD!!! Frugtte, fy for den uwaaddrrr... Jeg troede at dette forum var for druedrikkere af den stuevarme slags. Jeg føler mig ført bag lyset, nemlig BAG lyset... Føj, næ nej, giv mig kaffe, smøger og rødvin :-)
xenia

Post by xenia »

Ose. Ha ha Rødvin kan jeg også fint gå med til, bedre end frugtte endda!
Post Reply